S_BANKOV написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко често превключва ламбда сондата?
Collapse
X
-
янко написа: Преглед на мнениетоКакви стойности показва детонационния сензор?
даFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Тръгнал съм в грешна посока само защото като си мисля че нещо е ново и то не може да се развали. Още не съм 100% сигурен но засега фактите са:
1. При нулиране на адаптацията проблем на бензин няма. Има леко замисляне, но то може да е от свещи за смяна.
2. Т.е. може да се каже че проблема е от газовата.
3. Налягането е перфектно . Т.е. проблема е при инжекторите.
4. Имам грешка при запалване на втори цилиндър
5. Наскоро смених счупен клапан точно на него цилиндър.
6. Инжектора е най-малко друга серия, т.к. съм го купувал отделно и от друг магазин.
Имам 6 причини да сваля рейката, но т.к. се сваля отдолу под колата, това не знам кога ще стане.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
янко написа: Преглед на мнениетоМоя датчик май е заминал.Много ми се нагрява аспуха и се съмнявам че колата работи с много малко изпреварванеFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Абсолютно същия проблем имам и аз. При мен обаче е особено изразен на по-студен мотор. Като настъпя газта до долу колата започва да тресе, дс гърми в колекторите... всичко това до 3000 оборота. После е стрела. Това го прави само на бензин, на газ работи добре. Обаче при мен на празен ход има едно притрисане и неразвномерна работа на мотора. Не мени обороти но работи все едно е V8 :D На МЕС отчете ламбда, която подмених с една която имам от ударена кола, до последно работеща. Забрлязах че имам изпускане на газове от изпускателя, дали е възможно от това да се шашка нещо? Ще следя темата, дано излезне проблема.
Коментар
-
yo_brava написа: Преглед на мнениетоАбсолютно същия проблем имам и аз. При мен обаче е особено изразен на по-студен мотор. Като настъпя газта до долу колата започва да тресе, дс гърми в колекторите... всичко това до 3000 оборота. После е стрела. Това го прави само на бензин, на газ работи добре. Обаче при мен на празен ход има едно притрисане и неразвномерна работа на мотора. Не мени обороти но работи все едно е V8 :D На МЕС отчете ламбда, която подмених с една която имам от ударена кола, до последно работеща. Забрлязах че имам изпускане на газове от изпускателя, дали е възможно от това да се шашка нещо? Ще следя темата, дано излезне проблема.
Иначе пробва ли да нулираш адаптацията? И да четеш FRA и DTV параметрите?
Аз чистих дросела онзи ден и ефекта беше нулев. Но при мен не са чак толкова зле нещата на бензин, но се усеща че нещо не е наред. На газ става доста зле. Почва да пропуска цилиндри. Но моята газова само следи бензиновите времена и ги удължава за газовите инжектори,. - т.е. първо трябва да оправя проблема на бензин.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Най-сетне някакво развитие!
Правеше ми впечатление че показваше някакви безумни неща за предварението - от +10 до -6 градуса, но някак го пропуснах този факт и тръгнах в друга посока.
В петък прочетох че със сигурност трябва да е с предварение 6 до 9 градуса.
Вчера смених датчик колянов вал и нещата заспаха. Поне на бензин.
На газ сега се отмаскира някакъв проблем, но той си съвсем ясно само на газ. Ще го търся после. Но сега дори и на газ мога да карам.
Мерси за всички идеи!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ок, трябваше да покарам малко извън града за да се изявят симптомите още повече.
В момента по всичко личи че катализатора трябва да се прегледа. Със сигурност не работи добре - мирише кофти и излезе и грешка.
А какво е вътре и дали е задръстен ще се види като се свали.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
За протокола.
Смених нещо което не ми се сменяше заради цената. 4 бобини по ок. 70 кинта. Сега резултатът е че няма никакво замисляне при подаване на газ. Трябваше да ги сменя по-рано и да не ми се свидиха парите.
С катализатора още не знам какво е положението. Сега ще покарам малко така и ще видя по-натам.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар