Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко често превключва ламбда сондата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
    Когато отваряш дросела подаваш въздух на мотора не гориво. Което пак води до недостатъчно гориво.
    Да, въпроса е че трябва да подаваш и двете, а то не се получава точно така.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #32
      янко написа: Преглед на мнението
      Какви стойности показва детонационния сензор?
      МЕС-а не показва показания, само дали е задействан или не. На празен ход - не. Като подам газ -
      да
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #33
        Моя датчик май е заминал.Много ми се нагрява аспуха и се съмнявам че колата работи с много малко изпреварване
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #34
          Смених МАП-а но за съжаление не мога да кажа нищо. В момента е ок. Но долу-горе ок беше преди няколко дена, а онзи ден бях нулирал адаптацията. Сега само ще карам на бензин и ще чакам.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #35
            Тръгнал съм в грешна посока само защото като си мисля че нещо е ново и то не може да се развали. Още не съм 100% сигурен но засега фактите са:
            1. При нулиране на адаптацията проблем на бензин няма. Има леко замисляне, но то може да е от свещи за смяна.
            2. Т.е. може да се каже че проблема е от газовата.
            3. Налягането е перфектно . Т.е. проблема е при инжекторите.
            4. Имам грешка при запалване на втори цилиндър
            5. Наскоро смених счупен клапан точно на него цилиндър.
            6. Инжектора е най-малко друга серия, т.к. съм го купувал отделно и от друг магазин.

            Имам 6 причини да сваля рейката, но т.к. се сваля отдолу под колата, това не знам кога ще стане.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #36
              янко написа: Преглед на мнението
              Моя датчик май е заминал.Много ми се нагрява аспуха и се съмнявам че колата работи с много малко изпреварване
              Напротив, това значи че датчика работи перфектно, а горивото е отвратително.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #37
                Абсолютно същия проблем имам и аз. При мен обаче е особено изразен на по-студен мотор. Като настъпя газта до долу колата започва да тресе, дс гърми в колекторите... всичко това до 3000 оборота. После е стрела. Това го прави само на бензин, на газ работи добре. Обаче при мен на празен ход има едно притрисане и неразвномерна работа на мотора. Не мени обороти но работи все едно е V8 :D На МЕС отчете ламбда, която подмених с една която имам от ударена кола, до последно работеща. Забрлязах че имам изпускане на газове от изпускателя, дали е възможно от това да се шашка нещо? Ще следя темата, дано излезне проблема.

                Коментар


                  #38
                  yo_brava написа: Преглед на мнението
                  Абсолютно същия проблем имам и аз. При мен обаче е особено изразен на по-студен мотор. Като настъпя газта до долу колата започва да тресе, дс гърми в колекторите... всичко това до 3000 оборота. После е стрела. Това го прави само на бензин, на газ работи добре. Обаче при мен на празен ход има едно притрисане и неразвномерна работа на мотора. Не мени обороти но работи все едно е V8 :D На МЕС отчете ламбда, която подмених с една която имам от ударена кола, до последно работеща. Забрлязах че имам изпускане на газове от изпускателя, дали е възможно от това да се шашка нещо? Ще следя темата, дано излезне проблема.
                  Да, ауспуха трябва да е в добро състояние.
                  Иначе пробва ли да нулираш адаптацията? И да четеш FRA и DTV параметрите?

                  Аз чистих дросела онзи ден и ефекта беше нулев. Но при мен не са чак толкова зле нещата на бензин, но се усеща че нещо не е наред. На газ става доста зле. Почва да пропуска цилиндри. Но моята газова само следи бензиновите времена и ги удължава за газовите инжектори,. - т.е. първо трябва да оправя проблема на бензин.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #39
                    Няма кой да ми я нулира при нас. Ако можете да ме ориентирате къде в София или някой колега от форума да я нулира?

                    Коментар


                      #40
                      Най-сетне някакво развитие!
                      Правеше ми впечатление че показваше някакви безумни неща за предварението - от +10 до -6 градуса, но някак го пропуснах този факт и тръгнах в друга посока.
                      В петък прочетох че със сигурност трябва да е с предварение 6 до 9 градуса.
                      Вчера смених датчик колянов вал и нещата заспаха. Поне на бензин.
                      На газ сега се отмаскира някакъв проблем, но той си съвсем ясно само на газ. Ще го търся после. Но сега дори и на газ мога да карам.
                      Мерси за всички идеи!
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #41
                        Ок, трябваше да покарам малко извън града за да се изявят симптомите още повече.
                        В момента по всичко личи че катализатора трябва да се прегледа. Със сигурност не работи добре - мирише кофти и излезе и грешка.
                        А какво е вътре и дали е задръстен ще се види като се свали.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #42
                          За протокола.
                          Смених нещо което не ми се сменяше заради цената. 4 бобини по ок. 70 кинта. Сега резултатът е че няма никакво замисляне при подаване на газ. Трябваше да ги сменя по-рано и да не ми се свидиха парите.
                          С катализатора още не знам какво е положението. Сега ще покарам малко така и ще видя по-натам.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар

                          Working...
                          X