Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко често превключва ламбда сондата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко често превключва ламбда сондата?

    Въпроса е в заглавието. 7-8 пъти за 30 секунди ми се виждат малко?
    Колата е бравото от подписа.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Ламбдата ти е пътник. Опоаределино са малко. Потърси инфо за ленива ламбда сонда и виж ефекта от нея
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      И аз каквото успях да видя като диаграми е поне веднъж в секунда. Ще се ходи за нова.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Някакви идеи с какво да я развия? Тя е за ключ 22 и двата които имах просто опират в перката на радиатора и до там...
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          То нали има ключ за сонда
          Аз си купих като сменях моята че за смяна ми търсеха 15 лв а ключа беше 6 лв
          може да ти го дам ако е същия 22
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            kluchar написа: Преглед на мнението
            То нали има ключ за сонда
            Аз си купих като сменях моята че за смяна ми търсеха 15 лв а ключа беше 6 лв
            може да ти го дам ако е същия 22
            Ок, мерси! Ще потърся един ключ щом е 6лв. То по някое време и задната ще смяням. Проблема е сега че ми влезна мухата, че ламбдата не е основния ми проблем.
            Работата е , че ако тя е забавена или умряла нямаше да имам лесно палене и спокоен празен ход,. А аз си ги имам. Проблема е само при настъпване на ниски обороти се чуди какво да прави.
            Та от там си мисля че може да е МАП-сензора. (потенциометъра на педала си е наред). Намерих един МАП от чичо Али за $8 и мисля да почакам да дойде, че тука ми искат 100лв. за долу-горе същото.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Ламбдата няма отношение нито към паленето нито към празния ход.
              Аз си бях взел ламбда втора употреба от колега от форума който ме предупреди че е нова но я е свалил щото не е доволен от нея. Не му повярвах и я монтирах. Докато си карах градско нямаше никакви проблеми но излезех ли извън града просто светваше чека и колата умираше. Обвинявах дебитомер, ги, термодатчици, докато не се усетих за ламбдата закачих я колата и направих хубав лог извън града. Тя просто умря при настъпванията. Но колата е палила без никакви проблевми и никога не са и треперели оборотите.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не мога да се съглася че няма отношение към празния ход и паленето. Преди време газовите инжектори работеха неравномерно един спремо друг и колата сутрин палеше като трактор на бензин т.к. се опитваше да компенсира нещата на газ. След като ги смених, нямаше никакъв проблем с паленето на бензин.

                "Тя просто умря при настъпванията. " - какво имаш предвид с това? То като настъпиш, със сигурност трябва да имаш богата смес?

                Аз си мисля още нещо - като нулирам адаптацията нищо не се променя. Т.е. не е проблема в неработеща ламбда сонда съответно грешна адаптация. Със сигурност е по-бавна отколкото трябва и ще я сменя, аз вече я купих, но ме съмнява че ще се поправи проблема с ускорението.

                Ще я (ги) сменим - ще видим.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  Ленивата сонда няма отношение към паленето и празния ход. Хваща се по следния начин - на прав равен участък от пътя ускоряваш до 2500-3000 оборота и задържаш педала на газта в едно положение. Ако почне да наема и забива колата леко на вълни все едно си играеш с газта, значи сондата е ленива. Развиваш я с ключ 22 с дълго рамо и бой с чука щото обикновено е спекла.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги я да питам казаха ми ако имам проблем с ламбда сондите да ми ги изключили софтуерно или нещо от сорта???Възможно ли е и защо се прави?

                    Коментар


                      #11
                      Щото стуват пари ако са хубави а евтините се развалят.
                      И като има такива проблеми като по горните хората правят всякакви опити да ги оправят.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                        Не мога да се съглася че няма отношение към празния ход и паленето. Преди време газовите инжектори работеха неравномерно един спремо друг и колата сутрин палеше като трактор на бензин т.к. се опитваше да компенсира нещата на газ. След като ги смених, нямаше никакъв проблем с паленето на бензин.

                        "Тя просто умря при настъпванията. " - какво имаш предвид с това? То като настъпиш, със сигурност трябва да имаш богата смес?

                        Аз си мисля още нещо - като нулирам адаптацията нищо не се променя. Т.е. не е проблема в неработеща ламбда сонда съответно грешна адаптация. Със сигурност е по-бавна отколкото трябва и ще я сменя, аз вече я купих, но ме съмнява че ще се поправи проблема с ускорението.

                        Ще я (ги) сменим - ще видим.
                        Има още доста да почетеш теория преди да стигнеш до етапа с рязането на нокти в неделя вечерта. Сигурно и това няма да го разбереш ама търпение ще стигнеш и до там. Виждам желание в теб. Успех в ремонта. Ако все пак имаш желание драсни едно лс, ще погледнем и може да стане магия.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                          Ок, мерси! Ще потърся един ключ щом е 6лв. То по някое време и задната ще смяням. Проблема е сега че ми влезна мухата, че ламбдата не е основния ми проблем.
                          Работата е , че ако тя е забавена или умряла нямаше да имам лесно палене и спокоен празен ход,. А аз си ги имам. Проблема е само при настъпване на ниски обороти се чуди какво да прави.
                          Та от там си мисля че може да е МАП-сензора. (потенциометъра на педала си е наред). Намерих един МАП от чичо Али за $8 и мисля да почакам да дойде, че тука ми искат 100лв. за долу-горе същото.
                          Колега, аз имам абсолютно същия проблем - чистих инжекторите, после смених бензиновата помпа и накрая и ламдба сондата. Грешки нямам записани. При мен, колата също работи нормално на празен ход, оборотите не играят, но на БЕНЗИН ако я настъпя рязко от празен ход, се замисля докато не вдигне над 2500 оборота - след като ги вдигне може да се изстреля - сякаш докато ги вдигне нещо я спъва се едно не и стига въздуха. На МЕТАН колата работи като по часовник и ускорява нормално без значение колко я настъпвам. Проблема ми е само на бензин. Ако плавно натискам педала на газста докато вдигам обороти няма проблеми в ниските, но ако я НАСТЪПЯ от 800 оборота се спъва докато не вдигне над 2500. Както споменах след тях, особено над 3000 колата се изстрелва. В резервоара бензина ми е само 100 отканов - казвам го, понеже чух теория, че можело от него да ми е проблема но се съмнявам. Ако намериш решение на проблема, ще се радвам да го споделиш.

                          Едит: Сега погледнах в на ауди форума, колега със същия проблем, но не толкова осезаем - оказало се грешка в температурния датчик, поради разкачането му преди известно време - след изчистване на грешката колата му работила добре. Той както бензин има и газов инжекцион на колата. Ето и част от неговите мнения в ауди форума:

                          Причината е установена. Грешка в температурния датчик, в следствие на разкачване от буксата му и работа на двигателя така известно време. Сега колата се държи нормално. Ламда сонда, дебитомер, тоците....всичко е ОК. Само изчистихме тази грешка. След това ходих покарах Карнобат-Айтос и обратно, това на бензин....колата си върви нормално и като , че ли малко по-добре....Да видим дали ще се задържи така.
                          Последна редакция от daniobg; 12.11.2016, 15:41.
                          Fiat Brava SX 1.6 16v 103hp 99г. Метан

                          Коментар


                            #14
                            daniobg написа: Преглед на мнението
                            Колега, аз имам абсолютно същия проблем - чистих инжекторите, после смених бензиновата помпа и накрая и ламдба сондата. Грешки нямам записани. При мен, колата също работи нормално на празен ход, оборотите не играят, но на БЕНЗИН ако я настъпя рязко от празен ход, се замисля докато не вдигне над 2500 оборота - след като ги вдигне може да се изстреля - сякаш докато ги вдигне нещо я спъва се едно не и стига въздуха. На МЕТАН колата работи като по часовник и ускорява нормално без значение колко я настъпвам. Проблема ми е само на бензин. Ако плавно натискам педала на газста докато вдигам обороти няма проблеми в ниските, но ако я НАСТЪПЯ от 800 оборота се спъва докато не вдигне над 2500. Както споменах след тях, особено над 3000 колата се изстрелва. В резервоара бензина ми е само 100 отканов - казвам го, понеже чух теория, че можело от него да ми е проблема но се съмнявам. Ако намериш решение на проблема, ще се радвам да го споделиш.

                            Едит: Сега погледнах в на ауди форума, колега със същия проблем, но не толкова осезаем - оказало се грешка в температурния датчик, поради разкачането му преди известно време - след изчистване на грешката колата му работила добре. Той както бензин има и газов инжекцион на колата. Ето и част от неговите мнения в ауди форума:

                            Туй чудо 49ф след работа на газ трудно работи на бензин.И при мен е така.
                            На пръв поглед всичко е нормално,но на бензин на пр. ход еку скана показва 9,4мс впръскване вместо 3,2.Два пъти стига до там че не пали на бензин,добре че лаптопа беше в багажника.Няколко дена карам само на бензин ,около 200 км,но все още има някои кусури
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Ленивата сонда няма отношение към паленето и празния ход. Хваща се по следния начин - на прав равен участък от пътя ускоряваш до 2500-3000 оборота и задържаш педала на газта в едно положение. Ако почне да наема и забива колата леко на вълни все едно си играеш с газта, значи сондата е ленива. Развиваш я с ключ 22 с дълго рамо и бой с чука щото обикновено е спекла.
                              Нямам такива симптоми. Все повече си мисля че не е ламбда сонда. Проблема се случва само при голямо натоварване. и става все по-ясно изразен. При каране по равно и с леко натискане все едно е като нова.

                              Ха! Сега се сетих че имах такъв проблем с Бравата. Но освен на равно, го правеше и на празен ход при около 1600 до 2500 оборота, все едно си играя с педала а аз си го държах без да мърда. Тогава взех универсална сонда и след 1 година пак същото.
                              Последна редакция от stanleyhacker; 16.11.2016, 16:09.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X