Здравейте колеги. Юли месец скъсах ангренажен ремък. Наложи се отваряне на двигателя за смяна на криви клапани, шлайфане на глава и т.н.
Попаднах на кофти майстори в два сервиза и всичко отне 3 месеца . Сменихме и тампона на двигателя (горе вляво), защото беше скъсан.
Сега когато си взех колата се появиха два проблема. Първо: Като работи двигателя се усещат някакви вибрации във волана и в цялото купе. Повече на свободна, но и на включена предавка пак ги има, макар и по слаби. Дали новият тампон е некачествен или нещо друго е?
Второ: Като стартирам двигателя и свети чека. При диагностика, дава грешка в ламбда сонда. изчистват я и на третото палене пак се появява. Така два пъти. Майсторът който ми прави диагностика, каза, че е възможно да са ми подменили моята, с друга неизправна. Дали е така или се е повредила след скъсването на ангренажа?
Искам да попитам също, дали тази грешка влияе на разхода на гориво? По бордкомпютъра ми дава определено по - висок разход. Реално не съм го засичал още, но като гледам как ми свършва бензина, май и реално е висок разхода.
Попаднах на кофти майстори в два сервиза и всичко отне 3 месеца . Сменихме и тампона на двигателя (горе вляво), защото беше скъсан.
Сега когато си взех колата се появиха два проблема. Първо: Като работи двигателя се усещат някакви вибрации във волана и в цялото купе. Повече на свободна, но и на включена предавка пак ги има, макар и по слаби. Дали новият тампон е некачествен или нещо друго е?
Второ: Като стартирам двигателя и свети чека. При диагностика, дава грешка в ламбда сонда. изчистват я и на третото палене пак се появява. Така два пъти. Майсторът който ми прави диагностика, каза, че е възможно да са ми подменили моята, с друга неизправна. Дали е така или се е повредила след скъсването на ангренажа?
Искам да попитам също, дали тази грешка влияе на разхода на гориво? По бордкомпютъра ми дава определено по - висок разход. Реално не съм го засичал още, но като гледам как ми свършва бензина, май и реално е висок разхода.
Коментар