То че не е совалка не е , ама има майстори дето могат и совалка да я направят/откъм разходи имам предвид/.Принципно не е зле да търсиш проблема в горивната система като започнеш от резервоара и бавно и полека стигнеш до всмукателния колектор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пали и гасне веднага Брава 1.4
Collapse
X
-
Вече се наиграх, с дюзата втора употреба дори не пали. Не знам щото е задавена или просто заради дюзата. Не може да няма налягане защото като запали колата държи 4000об без проблем. Помпата дава постоянен дебит без значение на 1000 или на 4000 оборота. Отделно помпата съм я сменял преди няма 2-3г. Шефа на сервиза каза, че дебит има да те утрепе. Също така, каза че дюза от работеща кола на друга може да се прехвърли ама с тея втора употреба не се знае защото се "калцирали". Може и да има нещо вярно, щото преди 7-8г като ходих до един сервиз дето имаха стенд за почистване, човека ми каза че ако ми я чисти трябва до 2-3 часа да съм я монтирал след това. Вече сме в задънена улица...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Не си в задънена улица. Проблема си го открил но не си го осъзнал. Описал си го много точто на 4ред. Звънни ми по теляфона да ти обясня че пиша от телефон.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не знам при теб през телефона кой се пада 4-ти ред
Гледах сервизното на стр.141 за мерене на налягането, но мисля че и там са омотани нещата особено кой кран да се затвори. Не може да се затваря крана преди манометъра, за да се тества макс налягане на помпата. Отделно теста за регулатора за налягане иска "engine idling", а това няма как да стане щото не работи на празен ход, а гасне... Тези в сервиза не знам изобщо манометър имат ли де... сега ще търсят друга дюза... то аз още 1-2 мога да взема втора употреба, ама еконти, носене до сервиза, проби-грешки.. отиде 1 месец.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнението. Помпата дава постоянен дебит без значение на 1000 или на 4000 оборота. ...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Помпата работи с постоянни 12V и според сервизното трябва да дава 1.1 +/- 0.1 бара налягане при дебит 100л/час. При всяко положение ако стойностите не са в тоя диапазон има проблем, пише го на стр.141 от сервизното. Единствено при кофти акумулатор и под <12V при палене компа разбира, че налягането ще е по-малко и увеличава времената на инжектора.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ламбда сондата не е закачана, нямат осцилоскоп. Доколкото знам ламбда сондата не работи докато не достигне температура 300 градуса, а колата гасне дори като се запали студена. По таблото лампата за грешки си изгасва след като колата запали. Днес им занесох още една плочка с дюза втора употреба. За съжаление не е работила поне година и не знам дали не е запекла. Обадих се в единствения сервиз в Бургас в който знам, че имат стенд за дюзи, но с моно дози не работят. Ако се откачи буксата за ламбда-сондата на кола, която нормално пали какво става някой пробвал ли е? Пали ли, работи ли на празен ход?
@S_BANKOV: Освен с моята, с още 2 плочки барабар с дюза и регулатор е пробвано. Въртяли са и регулаторите... направо вече имам чуство да не е от скапан бензин цялата работа.Последна редакция от spark; 03.11.2016, 17:37.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ламбдата няма отношение към празния ти ход.
Кажи им на ония майстори да проверат за пробив на въздух около моното и горивния регулатор. Относно сондата ти почва да работи веднага щото е с четири кабела и има подгрев.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар