Притеснявам се да изчисля колко точно масло ми гори фиатчето, но не е по-малко от 5 л на 10 000 км. И това след като един голям майстор който ме уверяваше че ще се оправи работата ми смени гумички на клапани, гарнитура на глава и не знам какво още. Маслото с което карам е Мобил 10w40. Забелязал съм, че като го пускам дълго по наклон и съм на скорост когато подам газ отзад излиза средно голям облак сивкав пушек. Тъй като ми предстои смяна на масло въпроса ми е да пробвам ли с друга марка и вискозитет масло, или ли направо да пристъпвам към нов ремонт? Има ли смисъл изобщо от ремонт защото не съм съгурен в никой от майсорите които познавам дали ще го направи както трябва или да търся направо друг двигател?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
punto 188 1.2 8v разход на масло
Collapse
X
-
При такъв голям разход на масло при положение, че изключим някакъв огромен теч, на 100% причината са сегменти, караме коли на много километри карани с незнайни масла, с превишаване на интервала за смяна на маслото, няма как да устискат тия сегменти ако ще да са направени от титан.
Ауспуха би трябвало да е много мазен ако мушнеш пръсти в него.punto HGT
Коментар
-
Зависи от сервиза, 1000лв може да си ги минеш като нищо, защото покрай сегментите тъй или иначе се отваря мотора е хубаво да се прегледа всичко и да се смени ако има нужда, за да може да не го отваряш пак за нещо, което е забравено. Хубаво е лагери да се сменят, да се погледне маслена помпа, главата и тя се прати за преглед, нови гарнитури навсякъде, ако ти е дошъл момента сменяваш ангренажен комплект с ролките и те нещата се редят и парите си растат. Ново масло, филтър, като смениш сегменти трябва да разработваш двигател, това значи и по честа смяна на масло и постепенно натоварване на мотора за да може да ти улегнат сегментите, защото ако не улегнат пак може да ти харчи масло.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар