Здравейте!
За всичко си има първи път, както се казва. Никога не беше ми се случвало да спре да работи цилиндър и то по най-болезнения начин - има искра, има и бензин.
Не изключвам механична повреда, но не ми се вярва много, тъй като ми се е случвало (поне същите симптоми) и преди за по около 30 сек- 1 минута, но беше много нарядко ( примерно веднъж на 3-4 месеца) и нямаше как да разбера от какво е. Т.е. искам да кажа че не е крив клапан или нещо подобно, т.к. нямаше да изчезне от самосебеси.
Е сега вече си е за постоянно
Единственото което си мисля в момента е дали някой хидравличен повдигач не е запецвал преди, а сега да се е дозапецнал? Възможно ли е от това да не работи цилиндър?
По принцип при по-високи обороти >3000, изглежда че няма голяма загуба на мощност (т.е. цилиндъра се включва поне на някакъв %). Но на празен ход определено работи на 0% .
Двигателя е 1.4 16В. на 260 хил. км е. Няма турбо, но пък има газ. На газ е същото нещо.
За всичко си има първи път, както се казва. Никога не беше ми се случвало да спре да работи цилиндър и то по най-болезнения начин - има искра, има и бензин.
Не изключвам механична повреда, но не ми се вярва много, тъй като ми се е случвало (поне същите симптоми) и преди за по около 30 сек- 1 минута, но беше много нарядко ( примерно веднъж на 3-4 месеца) и нямаше как да разбера от какво е. Т.е. искам да кажа че не е крив клапан или нещо подобно, т.к. нямаше да изчезне от самосебеси.
Е сега вече си е за постоянно
Единственото което си мисля в момента е дали някой хидравличен повдигач не е запецвал преди, а сега да се е дозапецнал? Възможно ли е от това да не работи цилиндър?
По принцип при по-високи обороти >3000, изглежда че няма голяма загуба на мощност (т.е. цилиндъра се включва поне на някакъв %). Но на празен ход определено работи на 0% .
Двигателя е 1.4 16В. на 260 хил. км е. Няма турбо, но пък има газ. На газ е същото нещо.
Коментар