Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Единия цилиндър спря да работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Единия цилиндър спря да работи

    Здравейте!
    За всичко си има първи път, както се казва. Никога не беше ми се случвало да спре да работи цилиндър и то по най-болезнения начин - има искра, има и бензин.
    Не изключвам механична повреда, но не ми се вярва много, тъй като ми се е случвало (поне същите симптоми) и преди за по около 30 сек- 1 минута, но беше много нарядко ( примерно веднъж на 3-4 месеца) и нямаше как да разбера от какво е. Т.е. искам да кажа че не е крив клапан или нещо подобно, т.к. нямаше да изчезне от самосебеси.
    Е сега вече си е за постоянно
    Единственото което си мисля в момента е дали някой хидравличен повдигач не е запецвал преди, а сега да се е дозапецнал? Възможно ли е от това да не работи цилиндър?
    По принцип при по-високи обороти >3000, изглежда че няма голяма загуба на мощност (т.е. цилиндъра се включва поне на някакъв %). Но на празен ход определено работи на 0% .

    Двигателя е 1.4 16В. на 260 хил. км е. Няма турбо, но пък има газ. На газ е същото нещо.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Ако няма водна пара отзад на загрял двигател, сложи един лист хартия на ауспуха и виж дали го дърпа навътре.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      Виж дали има компресия.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        Износен разпределителен вал.

        Коментар


          #5
          Виж дали има компресия.
          Съгласен, виж дали имаш компресия, ако няма или клапани или сегменти, което ще рече, че задължително отиваш на отваряне на мотор.
          Ако има компресия като на другите цилиндри прегледай разпределителните валове както е писал колегата над мен.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Залагам на вал и аз..
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #7
              Я първо си провери свещта и кабела към нея. На вън може да прави искра, но вътре под налягане може и да я нема.
              Fiat Punto 1,1- 1996г.
              газ-бензин , "Lovato"

              Коментар


                #8
                Колега, не оспорвам твърдението ти, защото съм лаик при двигателите, ама как заради налягането няма да има искра? Искра или има или няма!
                Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                Коментар


                  #9
                  При атмосферно налягане искрата може да прескочи и на 10см но под налягане не повече от 2мм. Провери първо кабело и свещи. Ако не е от тях или клапан или разп,вал. Но това ще се останови с мерене на компресия. Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Ще се води на доктор, то е ясно. Последния ъпдейт е че през капачката за маслото се вижда ексцентрика за първи цилиндър на единия клапан. И той не само не е износен а и лъщи като огледало.
                    Така че изключвам да има проблем в съседния цилиндър. Трети или четвърти - ок, но съседния дае толкова зле не е за вярване. Имам предид, ако първи се маже нормално, втори пак ще има някакво масло.
                    По-скоро има нагорели клапани - колата всичките км. е карана на газ. А аз се сетих че когато сменях свещи, изтървах малко гумички отчупени от маншона около свещта вътре в цилиндъра. А с това може да съм довършил някой клапан...
                    Ще се види тия дни.

                    Иначе и бобини разменях мажду първи и втори и между втори и трети. Мерихме и импулса с осцилоскоп. Изглежда ок, въпреки че осцилоскопа е "направи си сам"
                    Последна редакция от stanleyhacker; 13.09.2016, 12:14.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      Преди да разцепите главата проверете на кой цилиндър няма никой. Много прилича на проблем с токовете. Проблеми с паленето?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Добре де завий хубаво свещта на въпросния цилиндър и махни на всички останали. Ако превъртиш на ръка двигателя, отиваш на ремонт.
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          Цилиндъра ясен - втори. На него беше мокра свещта. Когато откача неговата бобина, пак работи по същия начин. А ЕКУ-то дава грешка 0302 - пропуск в запалването във втори цилиндър. Така че трябва да е втори.
                          Проблеми с паленето няма. На двигателя имам предвид, или останалото от него
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Аре нова бобина и обратно на пистата.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              За съжаление разменях местата на две бобини и резултатът е същия. Освен това и вадих свещта за да видя дали има искра. Искра има.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X