Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи и колебливи обороти при Fiat Bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Високи и колебливи обороти при Fiat Bravo 1.6 16V

    Здравейте, колеги! Отскоро се сдобих с Fiat Bravo 1.6 16V 98г., но наблюдавам следния проблем още от покупката му... При студен двигател оборотите са около 1700-1800 и на газ и на бензин, след като колата загрее до нормална температура, оборотите стават колебливи от 800 до 1300 и така се менят почти постоянно. При превключване на бензин оборотите се стабилизирват почти без колебания, но пък отстават високи, около 1100. Почиствих стъпковото моторче и леглото му, смених и маркуча на въздушния филтър към двигателя, понеже стария се беше нацепил, огледах всички маркучета и съм сменил всичко, което се беше нацепило, но проблема все още го има, макар и по-слабо изразен от преди. Моля за съдействие.

    #2
    Смуче въздух и дросела е за миене
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Като разкача акумулатора и 1-2 дена след това всичко е наред?

      Коментар


        #4
        Прилича на поне 2 проблема едновременно.
        Започни от ламбда сондата.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Ако не си разглобил стъпковото моторче - нищо не си направил с чистенето.
          Ако можеш най-добре свали дросела и хубаво изчисти всичко. А ако си с капсулованият дросел (по-новият модел) - направо смяна. Не знам някой да се е преборил с повреда там и да е ремонтирал успешно.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            А ако си с капсулованият дросел (по-новият модел) - направо смяна. Не знам някой да се е преборил с повреда там и да е ремонтирал успешно.
            Преди 3 год.,след две разглобявания,постигнах успех.
            При мен проблема беше в ТПС-а-или много ниски обороти/често гаснеше/,или много високи или играещи.
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              100% съм сигурен, че не е стъпково моторче, понеже в нас сме с два фиата и ги размених дори за тест. При другата ни кола (fiat brava 1.6 16v) няма и грам колебание в оборотите с нито едното от моторчетата.
              Ще погледна дросела... Водих колата на диагностика и на газ и на бензин, всичко било точно... Кое му е точното, не знам, щом след откачане на акумулатора нещата се оправят временно.
              п.п. Моторчето го бях разглобил цялото и е изчистено, има разлика, но е малка.
              Последна редакция от plamend93; 01.10.2016, 11:41.

              Коментар

              Working...
              X