Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто гт след смяна на вал!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто гт след смяна на вал!!!

    Здр,колеги.Малко помощ относно пунто гт3,след смяна на вала няма луфт между вала и пуловете,всички 8бр не може да влезе пластина 0.05.Как се процедира в този момент,след като няма грам луфт.

    #2
    Днес взех най малкуя пул 2.55,но само на два клапана се появи
    луфт,0.10-0.20,което означава че трябва още по малък пул,а то няма.Събирам всякакви мнения

    Коментар


      #3
      Я си провера вала.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        [qu

        вала е сменен и изглежда впъти по добре

        Коментар


          #5
          Не бе дали е твоя модел.
          Как изпразнихте повдигачите
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Банков, това е пунто! Клапаните са с пулове, не с повдигачи.
            Според мене трябва нови легла на клапаните да се направят. Преди това правено ли е нещо по тях, знаеш ли ?
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Незнам,уж е правена глават,ама как и защо никой незнае,може и да са ме пързулнали по пързалката.

              Коментар

              Working...
              X