Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.8 16V GT - биелни лагери и горене на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.8 16V GT - биелни лагери и горене на масло

    Здравейте , бях тръгнал за Пловдив докато не стана белята да почне да чука нещо под капака..иии ето че се оказа биелни лагери на колянов вал..Искам да питам понеже Понеделник я карам на майстор дали след добре свършена работа ще имам пак проблем с тия неща или да не излезе нещо друго?А за маслото така и не съм разбрал как е станало да изгори..Нито ми е пушила само зимата ама то си е нормално за бензин/газ и ако може да ми кажете малко повече за тоя двигател..Мерси предварително

    #2
    Дано не си задрал вала и минеш само със смяна на лагери, това е най безболезния ремонт след такава беля.Масло колко ти гори и с какво масло я караш ??, ако разхода е голям и нямаш сериозен теч от мотора най вероятната причина за харча обикновенно се оказват сегментите, което си е сваляне и разглобяване на целия мотор, най обикновенно ако се стигне до такава процедура се комбинира и с цялостно обслужване на мотора + съединител, тоест се приготви за 1000+лв, но след това с навременно и качествено обслужване тоя мотор ще те кара доста километри
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Основни и биелни лагери не дават разход масло. От тях се губи налягане на маслото, заради което пък страдат разпределителните валове. Преценката е след отваряне. Няма друг сигурен начин да разбереш какво е за смяна.

      Коментар


        #4
        Ясно но защо пък и съединител да се сменя

        Коментар


          #5
          didich написа:
          Дано не си задрал вала и минеш само със смяна на лагери, това е най безболезния ремонт след такава беля.Масло колко ти гори и с какво масло я караш ??, ако разхода е голям и нямаш сериозен теч от мотора най вероятната причина за харча обикновенно се оказват сегментите, което си е сваляне и разглобяване на целия мотор, най обикновенно ако се стигне до такава процедура се комбинира и с цялостно обслужване на мотора + съединител, тоест се приготви за 1000+лв, но след това с навременно и качествено обслужване тоя мотор ще те кара доста километри
          Ами не знам колко но нямаше кой знае колко щот не съм го следил да глупаво съм постъпил ама ..

          Коментар


            #6
            аз много взех да се плаша щото всеки 1.8 е с разбити лагери вече... е твойте явно е щото си я карал без масло.. надявам се мойте да са читави :/
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              fuel injekcion написа:
              аз много взех да се плаша щото всеки 1.8 е с разбити лагери вече... е твойте явно е щото си я карал без масло.. надявам се мойте да са читави :/
              най-вероятно да щото не съм го следил.. лампата за маслото ми светеше само при по остри завои като влизам иначе не и то премигне за 1=2 сек и това е и след това му сипах 1 литър и не светкаше повече ама сега чакам Понеделник и я карам на сервиз , че майстора на морето се видяхме :д

              Коментар


                #8
                grebeca95 написа:
                fuel injekcion написа:
                аз много взех да се плаша щото всеки 1.8 е с разбити лагери вече... е твойте явно е щото си я карал без масло.. надявам се мойте да са читави :/
                най-вероятно да щото не съм го следил.. лампата за маслото ми светеше само при по остри завои като влизам иначе не и то премигне за 1=2 сек и това е и след това му сипах 1 литър и не светкаше повече ама сега чакам Понеделник и я карам на сервиз , че майстора на морето се видяхме :д
                е да явни с малко масло е била , абе шлаифаш вала + едни лагери и газ .. поне моята ако нещо я разтропам тва ше направа
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  fuel injekcion написа:
                  grebeca95 написа:
                  fuel injekcion написа:
                  аз много взех да се плаша щото всеки 1.8 е с разбити лагери вече... е твойте явно е щото си я карал без масло.. надявам се мойте да са читави :/
                  най-вероятно да щото не съм го следил.. лампата за маслото ми светеше само при по остри завои като влизам иначе не и то премигне за 1=2 сек и това е и след това му сипах 1 литър и не светкаше повече ама сега чакам Понеделник и я карам на сервиз , че майстора на морето се видяхме :д
                  е да явни с малко масло е била , абе шлаифаш вала + едни лагери и газ .. поне моята ако нещо я разтропам тва ше направа
                  Ем и аз така ама искам и гумичките на клапаните да смени че да не го харчи да му се невиди и маслоо :D

                  Коментар


                    #10
                    Някой колега да каже за смяна на лагери много ли е трудно
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      Аз съм последният правил основен ремонт на 1.8 16в, та биелните са елементарни за смяна, за основните си е разглабяне на целият мотор и ще е по лесно да се свали и прави навън. Желателно е ако се сваля коляновият вал да се сменят и сегменти, всички уплътнения, семеринги, да се препаснат клапаните и да се сменят гумичките. Ако ще се прави нещо, то нека е качествено. Частите струват:45лв биелни лагери Гликооколо 60лв основни ГликоГарнитура на главата Рейнц 30лвГарнитура клапани Пайен 22лвСемеринг разпределителни валове 2х 6лвсемеринг колянов вал (малък) 10 лвСемеринг к. вал голям 30лвгумички клапани 15лвШлайф глава 25-30лвЦените са горе долу тези за да се подготвите психически.П.с. Аз имам пети за 1.8 16в и мога да услужа на някой колега или ако е покрай София, Благоевград, Дупница да ми зацепя колата.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #12
                        flippy89 написа:
                        Аз съм последният правил основен ремонт на 1.8 16в, та биелните са елементарни за смяна, за основните си е разглабяне на целият мотор и ще е по лесно да се свали и прави навън. Желателно е ако се сваля коляновият вал да се сменят и сегменти, всички уплътнения, семеринги, да се препаснат клапаните и да се сменят гумичките. Ако ще се прави нещо, то нека е качествено. Частите струват:45лв биелни лагери Гликооколо 60лв основни ГликоГарнитура на главата Рейнц 30лвГарнитура клапани Пайен 22лвСемеринг разпределителни валове 2х 6лвсемеринг колянов вал (малък) 10 лвСемеринг к. вал голям 30лвгумички клапани 15лвШлайф глава 25-30лвЦените са горе долу тези за да се подготвите психически.П.с. Аз имам пети за 1.8 16в и мога да услужа на някой колега или ако е покрай София, Благоевград, Дупница да ми зацепя колата.
                        И колко общо ти взеха колега за работа с частите

                        Коментар


                          #13
                          Аз сам си правих ремонта колега, не е много трудно.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            моят ремонт ми излезе 1100лвваложи се да купя зъбно колело и капак до него ,защото се счупиха при демонтиранетотова включва и профилактика ан главата - пасване на клапаниот тогава минах 60хилмн добре върви колатагори около 1л масло на 10 х кмима някакви шумове из мотора, мисля, че са то бутален болтама вече 60х км карам само
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #15
                              моят ремонт ми излезе 1100лвваложи се да купя зъбно колело и капак до него ,защото се счупиха при демонтиранетотова включва и профилактика ан главата - пасване на клапаниот тогава минах 60хилмн добре върви колатагори около 1л масло на 10 х кмима някакви шумове из мотора, мисля, че са то бутален болтама вече 60х км карам само
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар

                              Working...
                              X