Колеги имате ли идея от кой друг двигател на италиянка съвпада коляновия вал от 1.8хгт от 1.9жтд дъли е същия а от друг моторРедактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От кой друг двигател става колянов вал за Фиат 1.8 ?
Collapse
X
-
Re: Относно фиат 1.8
dapchev написа:Колеги имате ли идея от кой друг двигател на италиянка съвпада коляновия вал от 1.8хгт от 1.9жтд дъли е същия а от друг моторpunto HGT
-
dapchev написа:flippy89 написа:Само от 113кс и ХГТ става от никакви други мотори.Трябва да сменяш колянов вал ли?punto HGT
Коментар
-
Мисля че става и от Алфа 2.0 и 1.8 (156), но не гарантирам. Ако може да мине на първи ремонт хич не се занимавай, аз имам 2 вала който могат да минат на 2ри ремонт, ако искаш може да се спазарим.Между другото Мареа 131кс още няма в България ( за сега )Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
flippy89 написа:Мисля че става и от Алфа 2.0 и 1.8 (156), но не гарантирам. Ако може да мине на първи ремонт хич не се занимавай, аз имам 2 вала който могат да минат на 2ри ремонт, ако искаш може да се спазарим.Между другото Мареа 131кс още няма в България ( за сега )
Коментар
-
didich написа: Преглед на мнениетоА защо си мислиш, че от другите модели вала е по здрав ?Какво стана лагери ли хвърли ??, не може ли да го минеш на шлайф ?
Коментар
-
И на didich съм казвал и на теб ще ти кажа за маслото става въпрос,ако си спокоен шофер Yacco 5W50 от Galaxie серията е страхотно масло иначе отиваш на 10W60 пак на същия производител естесвенно ако не си решил да пестиш от масла.Маслата са страхотни и са група 4,официалния вносител е от Пловдив.Карам със тях на алфата а всички знаем че Италианките са капризни на масло иначе знаеш какво следва.Иначе ако държиш да ползваш върха на сладоледа има колеги от Субару форума които се занимават със внос на Red Line и AmsOiL пазарувал съм и от тях.Последна редакция от billyboy`; 08.01.2017, 12:42.АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.
Коментар
-
10-60 само лятото, зимата идва гъсто, 10-40 забрави, освен ако не го сменяш на всеки 5000км
Днес на -15 градуса погледнах маслото в тубата /5-40/ и се вижда, че тече по мудно от това да го извадиш на +25 градуса, не ми се мисли 10-40 или 10-60 как ще текът на тия температури, ще са като мед, че и по зле.
Нов ремонтиран мотор не виждам смисъл да се товари с гъсти масла 5-50 и 10-60, хубаво 5-40 му е идеално целогодишно, вече ще станат 30 000км откакто правих основен ремонт и още не ми се е разхвърчал мотора от 5-40, а и не карам като пенсионер.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар