Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От кой друг двигател става колянов вал за Фиат 1.8 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ще ти пратя тубичката да видиш 5W50 колко е гъсто..
    АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

    Коментар


      #17
      billyboy` написа: Преглед на мнението
      Ще ти пратя тубичката да видиш 5W50 колко е гъсто..
      Гаранция е по гъсто от 5-40 на една и съща температура, както и 10-60 е по гъсто от 10-40, независимо, че и двете са с индекс 10, това лично съм го проверил
      punto HGT

      Коментар


        #18
        10-60 само лятото, зимата идва гъсто, 10-40 забрави, освен ако не го сменяш на всеки 5000км

        Днес на -15 градуса погледнах маслото в тубата /5-40/ и се вижда, че тече по мудно от това да го извадиш на +25 градуса, не ми се мисли 10-40 или 10-60 как ще текът на тия температури, ще са като мед, че и по зле.
        Нов ремонтиран мотор не виждам смисъл да се товари с гъсти масла 5-50 и 10-60, хубаво 5-40 му е идеално целогодишно, вече ще станат 30 000км откакто правих основен ремонт и още не ми се е разхвърчал мотора от 5-40, а и не карам като пенсионер.
        Колега ще те послушам, благодаря за мнението и на били,но аз също не съм хвърлил моторите 2 вече от недостиг на масло или от спокойно каране..Имам и лек шев на буталата ще си го разработя с якото което е налято в момента и ще покарам с 5/40 и т.н

        Коментар


          #19
          Мойта я разработвах лятото с 15-40, сиреч намираш някаква евтина минералка, която да сменяш по често и чак след това слагаш хубавата синтетика.
          Аз сменях масло на 70км, след това на 500км, след това на 2000км и чак на 4-тата смяна на масло налях 5-40, след това пълна газ без да се притесняваш
          punto HGT

          Коментар

          Working...
          X