Ще ти пратя тубичката да видиш 5W50 колко е гъсто..
Гаранция е по гъсто от 5-40 на една и съща температура, както и 10-60 е по гъсто от 10-40, независимо, че и двете са с индекс 10, това лично съм го проверил
10-60 само лятото, зимата идва гъсто, 10-40 забрави, освен ако не го сменяш на всеки 5000км
Днес на -15 градуса погледнах маслото в тубата /5-40/ и се вижда, че тече по мудно от това да го извадиш на +25 градуса, не ми се мисли 10-40 или 10-60 как ще текът на тия температури, ще са като мед, че и по зле.
Нов ремонтиран мотор не виждам смисъл да се товари с гъсти масла 5-50 и 10-60, хубаво 5-40 му е идеално целогодишно, вече ще станат 30 000км откакто правих основен ремонт и още не ми се е разхвърчал мотора от 5-40, а и не карам като пенсионер.
Колега ще те послушам, благодаря за мнението и на били,но аз също не съм хвърлил моторите 2 вече от недостиг на масло или от спокойно каране..Имам и лек шев на буталата ще си го разработя с якото което е налято в момента и ще покарам с 5/40 и т.н
Мойта я разработвах лятото с 15-40, сиреч намираш някаква евтина минералка, която да сменяш по често и чак след това слагаш хубавата синтетика.
Аз сменях масло на 70км, след това на 500км, след това на 2000км и чак на 4-тата смяна на масло налях 5-40, след това пълна газ без да се притесняваш
Коментар