Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дюзи фиат мария 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дюзи фиат мария 1.6

    Момчета, някой знае ли колко кубика са дюзите на 1.6 16в мотора и ако се сложат от 1.8 или 2.0 без да се правят други промени какъв ще е резултата.Слушал съм, че с дюзи от 1.8 и спортен филтър дава малък положителен резултат....Едит: дюзите от по големите мотори еднакви ли са на външен вид? Задавам този въпрос, за да знам дали трябва да се пасва нещо при евентуалната смяна.

    #2
    По спомен на 1.6 бяха около 190 кубика, от пунто 1.8 са 226 кубика, ако не се пипне екуто си мисля, че ще си давиш колата в бензин, ще ти работи на богато и ще ти е повишен разхода, само със спортен филтър едва ли ще вкараш много повече въздух, че да има нужда да слагаш по големи инжектори. Ще си развалиш и вървенето и празния ход, според мен не се занимавай с глупости, освен ако целия мотор не се тунингова с цел повишаване на мощността, ама там парите са доста
    punto HGT

    Коментар


      #3
      С този спортен филтър гаранция не вкарваш повече въздух, а само бучи. Не се занимавай с глупости, че ще те боли глава после и ефект няма да видиш освен след софтуерна намеса която е около 300лв. За тия 300шв я изкараш 3 коня, я не. Трябва фа се пипнат прекалено много други неща преди да сменяш инжектори, а до тогава я камилата, я камиларя.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        не съм тръгнал да се занимавам.. само питам и се образовам :D

        Коментар


          #5
          krachoff написа:
          не съм тръгнал да се занимавам.. само питам и се образовам :D
          Ако са ти здрави инжекторите може да ги свалиш само за почистване, на повечето места по автосервизите за почистване с ултразвук взимат по 10лв на дюза, сиреч 40лв общо, но ако предварително си ги демонтирал ти, иначе за свалянето ще ти вземат още пари.Ако не са ти читави дюзите си купи дюзи със същия номер, който дават за твоя мотор, пак чистиш /ако са втора ръка/ и монтираш Със всяка друга дюза различна като дебит от твойте ще имаш проблем със смесите и ще си усложниш живота, а от там и колата ще си намразиш
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Слагаш големи дюзи, екуто почва да намаля бензиновите времена и ако дюзите не смогнат си разваляш празния ход.По-горе са го написали- не се занимавай с глупости Моите дюзи са сменяни вече няколко пъти. За 1.6 са два вида - с 2 и с 4 отвора. И да не намериш същите - не е проблем, аз карах с три по 2 отвора и една с 4- без проблеми. Сега съм на обратно- пак без проблеми.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #7
              Всяка дюза е изчислена да дава определен дебит и то при определено налягане. На 1.6 металния колектор са с 4 отвора и работят на 3 бара. На пластмасовия колектор беше 3.5 бара, ама то там нали регулатора е при бензиновата помпа така че това налягане не е постоянно. Това което тебе те интересува обаче може да го направиш като разкачиш ламбда сондата и сложиш някакъв резистор на мястото на датчика за температура на входящия въздух, така ще го излъжеш че е студено. http://www.primauto.net/file%20contr...20ASPIRATA.htm . От тука може малко да се вдигне горивото. Но както казаха по-горе, почти няма смисъл, защото няма от къде да дойде допълнителен въздух.
              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
              FIAT Punto sx 75 '94

              Коментар

              Working...
              X