Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на дюза. Фиат брава 1.6 16 76кв. 97г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на дюза. Фиат брава 1.6 16 76кв. 97г.

    Здравейте. Моля за някаква насока. Колата работеше на 3 цилиндъра. Проверихме всичко възможно и стигнахме до инжекторите. Свалихме ги. Единия е починал. Сменихме го и събрахме всичко наново. Палим и какво се получава. Въртене, силен пукот един два пъти , запалва и след 3 сек. моментално вдига сама оборотите до 5 хиляди(може и повече, но я спряхме). Пробвахме 3 пъти. Все същото. Маркуча влизащ в клапата-регулатор на инжекциона е скъсан. Може ли да се дължи на него това. (колата е с металния колектор)Мерси Предварително.

    #2
    За 5лв. купуваш нов силиконов маркуч. Само за пробата просто запуши дупката към колектора.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Влиза въздух от някъде. Провери дали си стегнал всички болтове на всмукателя. Аз преди време след монтаж на газова не бях затегнал долната част на колектора откъм главата и така вдигаше обороти.

      Коментар


        #4
        една от гумичките между смукателния колектор и този на дюзите е застанала на криво и смуче въздух.аз си изкарах акъла преди седмица с моята мара
        fiat bravo 1.6 16v gt
        fiat marea 1.9 8v jtd
        fiat punto 1.7 td
        fiat marea 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Точно така, от там влиза. Или нещо е станало при гърмежа. От спукан марчуч за регулатора на рейката не може повече от 2500 - 3000 об да направи - дупката е малка. Аз съм карал така и знам. Даже колата пак си работи сравнително добре.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #6
            Проблема е разрешен. Точно това се оказа, че дърпа въздух. Както е казал колегата superfiatа. Две гумички между 2-та колектора бяха мръднали. Благодаря за отговорите на всички. Живи и Здрави!

            Коментар

            Working...
            X