Момчета, имам едно питане.. гледах, оглеждах доста и стигнах до извода, че за да сваля дюзите на мойто ино и шес трябва да сваля смукателите, а пък за да сваля смукателите, трябва радиатора да го няма..Някой дали е вършил тази бойна задача? Нека сподели...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Демонтиране на дюзи - мареа "почивни дни" 1.6
Collapse
X
-
Няколко пъти съм ги свалял. За най-удобно свали перката за охлаждане. Много е важно дали имаш климатик. Аз на старата брава съм ги свалял без да ми пречи компресора, но на тази която карам сега не успях да развия един болт заради него. Оставих го и с наместване извадих рейката без да свалям колектора. При положение че се държеше само на този болт колекторс имаше доста свободен ход за да мога да извадя рейката. Тези дни съм замислил да свалям дюзите и аз че са за почистване и мисля да се пробвам този път без да развивам нищо от долната част на колектора. Само горната ще сваля и ще пробвам.
-
yo_brava написа:Няколко пъти съм ги свалял. За най-удобно свали перката за охлаждане. Много е важно дали имаш климатик. Аз на старата брава съм ги свалял без да ми пречи компресора, но на тази която карам сега не успях да развия един болт заради него. Оставих го и с наместване извадих рейката без да свалям колектора. При положение че се държеше само на този болт колекторс имаше доста свободен ход за да мога да извадя рейката. Тези дни съм замислил да свалям дюзите и аз че са за почистване и мисля да се пробвам този път без да развивам нищо от долната част на колектора. Само горната ще сваля и ще пробвам.
Коментар
-
Само горния колектор развиваш. Не е нужно да се разкачат никакви датчици, нито дросела. Аз като развих болтовете на горния колектор го надигнах и подложих под него буркан да не се връща. Развиваш планката на горивните маркучи и болтовете на рейката. При мен беше с метален колектор и съответно 2 горивни маркуча. Трябва ти добър торкс. Аз първо с някъв китайски развалих главата на 1 болт и ходих на заварчик с телеподаващо да му завари нова. После тея скапаните болтови ги смени с нови за гедоре и ако пак се налага вече е детска игра с хубави болтове.
Коментар
-
wwalker написа:Само горния колектор развиваш. Не е нужно да се разкачат никакви датчици, нито дросела. Аз като развих болтовете на горния колектор го надигнах и подложих под него буркан да не се връща. Развиваш планката на горивните маркучи и болтовете на рейката. При мен беше с метален колектор и съответно 2 горивни маркуча. Трябва ти добър торкс. Аз първо с някъв китайски развалих главата на 1 болт и ходих на заварчик с телеподаващо да му завари нова. После тея скапаните болтови ги смени с нови за гедоре и ако пак се налага вече е детска игра с хубави болтове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар