Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Демонтиране на дюзи - мареа "почивни дни" 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Демонтиране на дюзи - мареа "почивни дни" 1.6

    Момчета, имам едно питане.. гледах, оглеждах доста и стигнах до извода, че за да сваля дюзите на мойто ино и шес трябва да сваля смукателите, а пък за да сваля смукателите, трябва радиатора да го няма..Някой дали е вършил тази бойна задача? Нека сподели...

    #2
    Няколко пъти съм ги свалял. За най-удобно свали перката за охлаждане. Много е важно дали имаш климатик. Аз на старата брава съм ги свалял без да ми пречи компресора, но на тази която карам сега не успях да развия един болт заради него. Оставих го и с наместване извадих рейката без да свалям колектора. При положение че се държеше само на този болт колекторс имаше доста свободен ход за да мога да извадя рейката. Тези дни съм замислил да свалям дюзите и аз че са за почистване и мисля да се пробвам този път без да развивам нищо от долната част на колектора. Само горната ще сваля и ще пробвам.

    Коментар


      #3
      yo_brava написа:
      Няколко пъти съм ги свалял. За най-удобно свали перката за охлаждане. Много е важно дали имаш климатик. Аз на старата брава съм ги свалял без да ми пречи компресора, но на тази която карам сега не успях да развия един болт заради него. Оставих го и с наместване извадих рейката без да свалям колектора. При положение че се държеше само на този болт колекторс имаше доста свободен ход за да мога да извадя рейката. Тези дни съм замислил да свалям дюзите и аз че са за почистване и мисля да се пробвам този път без да развивам нищо от долната част на колектора. Само горната ще сваля и ще пробвам.
      Ще опитам.

      Коментар


        #4
        Пиши да кажеш какво си направил. Ако пробвам тази седмица и аз ще пиша.

        Коментар


          #5
          Само горния колектор развиваш. Не е нужно да се разкачат никакви датчици, нито дросела. Аз като развих болтовете на горния колектор го надигнах и подложих под него буркан да не се връща. Развиваш планката на горивните маркучи и болтовете на рейката. При мен беше с метален колектор и съответно 2 горивни маркуча. Трябва ти добър торкс. Аз първо с някъв китайски развалих главата на 1 болт и ходих на заварчик с телеподаващо да му завари нова. После тея скапаните болтови ги смени с нови за гедоре и ако пак се налага вече е детска игра с хубави болтове.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Само горния колектор развиваш. Не е нужно да се разкачат никакви датчици, нито дросела. Аз като развих болтовете на горния колектор го надигнах и подложих под него буркан да не се връща. Развиваш планката на горивните маркучи и болтовете на рейката. При мен беше с метален колектор и съответно 2 горивни маркуча. Трябва ти добър торкс. Аз първо с някъв китайски развалих главата на 1 болт и ходих на заварчик с телеподаващо да му завари нова. После тея скапаните болтови ги смени с нови за гедоре и ако пак се налага вече е детска игра с хубави болтове.
            Аз точно заради тия болтчета мисля да сваля целия колектор, че иначе ще псувам много.

            Коментар


              #7
              Ако си с метален колектор имаш регулатор на рейката с маркуч под колектора, който е станал на пластмаса и ще се разпадне. Предварително си купи нов.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар

              Working...
              X