Интересува ме как се вади зъбно колело колянов вал -ремъчна шайба. Трябва да сменям семеринг а нямам скоби където ги дават Ако навивам болтове в 4 те отвора няма ли да се извади лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кака се вади зъбно колело колянов вал -ремъчна шайба
Collapse
X
-
Бе той го е развил, пита как да освободи шайбата от конусовидната ос.Аз на JTD я свалих с почукване отстрани, но ако запецва, със скоба ще трябва, да не нараниш главата иначе."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
кола
Колата ми е Териос двигателя е подобен като на Пунто мк2 1.2 16 само водната помпа е от ляво Болта не съм го развил но по трудно май ще ми е да се извади от остаСега четох май болта е по трудно да се вади върти се по часовниковата стрелка Трябва да се застопори маховика или да се сложи нещо като болт да не се върти коляновия вал отпред някъде си Гледам колега е писал преди има няма 6 години //Хубав камък 19 с удължение запираш го на асфалта и чукваш стартера,работи безотказно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=67666
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар