Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1,6 16V няма компресия на 2-ри цилиндър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1,6 16V няма компресия на 2-ри цилиндър

    Както си карах по магистрала Струма със 140 км/ч, колата изгуби мощност и заработи на 3 цилиндъра, чека започна да мига постоянно и запищя зумера.Няма тропане или други ненормални звуци.Това и на бензин и на газ.Реших, че е заминала някоя бобина или свещ.Установих,че проблема е във 2-ри цилиндър.Извадих бобината и свеща навън и за моя изненада си даваше доволно искра.Това ме накара да замеря компресията и ужас....на 2-ри цилиндър компресомера показва "0" bar.Другите цилиндри са около 12 bar.Ясно е че ще се сваля главата.Въпросите ми са: .... какво може да се е случило,...... възможно ли е да са заминали сегментите та чак да няма никаква компресия....защо свети чека, след като компа не може да знае, че нямам компресия на някой цилиндър.Всяка помощ е добре дошла.Благодаря на всички предварително!
    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

    #2
    Изгорял е клапан.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #3
      А чека ти свети заради пропуски в запалването на съответния цилиндър. Много вероятно е проблема да е причинен от бедна смес заради проблем в газовия инжектор на съответния цилиндър.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Първото което ми мина през ума беше за изгорял клапан - благодаря на bobi_bravoКакво имаш предвид в пропуски в запалването, чека не свети, а мига постоянно.Дали knock sensor не засича нещо. В интерес на истината не съм закачал диагностика-нямам възможност сега, пък и вече не е толкова належащо.Задължително ще се проверява газовата, даже си мисля вече да сменя и инжекторите.
        LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
        LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
        LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
        FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
        FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

        Коментар


          #5
          lyubokg ако ти е изправна изпускателната система, сложи един лист хартия точно зад ауспуха, докато работи двигателя на празен ход. Ако засмуква листа обратно, значи имаш изгорял клапан. Възможно е да се получи и пропуск в запалването. На един приятел така на колата му извадихме мокра свещ. Сменяхме кабели, свещи, газ, бензин. Всичко пробвахме. Само компресия не сме мерили. Закара я на сервиз. Накрая майстора като видял въпросния ефект направо казал - прегорял клапан, без да я отваря. Така и се оказало впоследствие.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #6
            ако си сигурен,че компресията е нула,то забрави да е от сегменти.по-скоро клапан или счупено бутало,излязла свещ и т.н.

            Коментар


              #7
              Главата вече е долу! Днес я свърших тази работа.Единият изпускателен клапан е с дупка, прилича сякаш е отчупено парче от него.Ще кача и снимки.Миналата година когато взех Стилото, първата ми работа бе да сменя ремъците, маслото с филтрите и свещите.Точно на 2-ри цилиндър свеща беше счупена, липсваше половината керамика от електрода вътре в цилиндъра.Мисълта ми е, че е възможно това да е причината, защото парчето от керамиката не е малко и не може да излезе през клапаните.
              LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
              LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
              LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
              FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
              FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

              Коментар


                #8
                Ето и снимки!
                Прикачени файлове
                LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                Коментар


                  #9
                  Такаааа!Реших и ако е гарга нека да е рошава!Поръчах и сегменти, утре пристигат, главата е готова също утре и започвам събирането.Ще пиша за крайният резултат!Някой жабар е изтървал станиола от тубата с масло и беше заседнал в смукателя на маслената помпа.Вижте!
                  Прикачени файлове
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #10
                    Баси късмета, че не си задрал от недостиг на мазане.Тъй и тъй си разглобил и поръчал части, направо вземи и смени лагерите - биелни и основни и ще си имаш един прясно ремонтиран мотор с ресурс да караш доста километри
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      Баси късмета, че не си задрал от недостиг на мазане.Тъй и тъй си разглобил и поръчал части, направо вземи и смени лагерите - биелни и основни и ще си имаш един прясно ремонтиран мотор с ресурс да караш доста километри
                      Така е, късмет! Но в интерес на истината никога не ми е премигвала лампата за маслото.Само веднъж, но тогава се беше скапал датчика.Днес извадих и буталата с биелите, лагерите изглеждат великолепно.Смятам да не ги пипам засега. Ако някога се наложи, тогава ще ги сменям, не е много работа.Сегментите обаче бяха задължителни защото ми харчеше масло, някъде около 1л. на 2000-2500км.А и горивните камери са със страшно много нагар от маслото.Накрая ще видим колко ще излезе ремонта, но засега се очертава някъде около 450лв.(за части и ремонта на главата)Обаче разпределителните валове са като нови, както и хидравличните повдигачи.Като огледало са!Абе, от снимката си личи, че жабарите поне са сменявали маслото
                      LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                      LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                      LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                      FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                      Коментар


                        #12
                        Дам, от последната снимка на помпата личи, че е чистичко.Разработи мотора с новите сегменти правилно и след това само качествено масло и ще забравиш кога си го отварял
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          Вече мога да кажа, че ремонта бе успешен.Минах над 2000км., като първите 1000км. с внимателно каране до макс. 3000об/минМаслото не е мръднало на щеката и колата върви значително по-добре, особено е забележимо в ниските обороти.Ето и всичко което е сменено и цени:Гарнитура глава VICTOR REINZ- 42,60лв.Гарнитура изп. колектори VICTOR REINZ - 14,25лв.Гарнитура смук. колектори VICTOR REINZ - 11,20лв.Гарнитура под валовете 2бр. - 15,60лв.Гумички за клапаните VICTOR REINZ - 16лв.Клапан изпускателен 2бр. - 17,50лв.Водачи за изп. клапани 8бр. - 16лв.Сегменти GOETZE - 132лв.Силикон за картера VICTOR REINZ - 9лв.Въздушен филтър - 8лв.Маслен филтър - 4лв.Масло Селения Голд 10W40 - 44лв.WD40, обезмаслител, скоби и др. дребни неща 40лв.За шлайфане глава, смяна водачи, смяна гумички, пасване на клапани - 120лв.Иначе казано общо 490лв.Антифриз си имам, затова не е включен в разходите.Надявам се да съм бил полезен, най-вече на някой на който му предстои подобен ремонт.Сега остава да си я карам с още по-голям кеф.
                          LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                          LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                          LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                          FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                          Коментар


                            #14
                            lyubokg написа:
                            Вече мога да кажа, че ремонта бе успешен.Минах над 2000км., като първите 1000км. с внимателно каране до макс. 3000об/минМаслото не е мръднало на щеката и колата върви значително по-добре, особено е забележимо в ниските обороти.Ето и всичко което е сменено и цени:Гарнитура глава VICTOR REINZ- 42,60лв.Гарнитура изп. колектори VICTOR REINZ - 14,25лв.Гарнитура смук. колектори VICTOR REINZ - 11,20лв.Гарнитура под валовете 2бр. - 15,60лв.Гумички за клапаните VICTOR REINZ - 16лв.Клапан изпускателен 2бр. - 17,50лв.Водачи за изп. клапани 8бр. - 16лв.Сегменти GOETZE - 132лв.Силикон за картера VICTOR REINZ - 9лв.Въздушен филтър - 8лв.Маслен филтър - 4лв.Масло Селения Голд 10W40 - 44лв.WD40, обезмаслител, скоби и др. дребни неща 40лв.За шлайфане глава, смяна водачи, смяна гумички, пасване на клапани - 120лв.Иначе казано общо 490лв.Антифриз си имам, затова не е включен в разходите.Надявам се да съм бил полезен, най-вече на някой на който му предстои подобен ремонт.Сега остава да си я карам с още по-голям кеф.
                            А къде е извършен ремонта?

                            Коментар


                              #15
                              Ами аз си го правих!У дома на канала. Но все пак си имам всички инструменти и разбира се не ми е за първи път да отварям двигател. То затова и толкоз тънко ми излезе. Само 120лв. съм дал за майстор за шлайфане и пасване на главата, но това е включено в разходите.
                              LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                              LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                              LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                              FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                              Коментар

                              Working...
                              X