Както си карах по магистрала Струма със 140 км/ч, колата изгуби мощност и заработи на 3 цилиндъра, чека започна да мига постоянно и запищя зумера.Няма тропане или други ненормални звуци.Това и на бензин и на газ.Реших, че е заминала някоя бобина или свещ.Установих,че проблема е във 2-ри цилиндър.Извадих бобината и свеща навън и за моя изненада си даваше доволно искра.Това ме накара да замеря компресията и ужас....на 2-ри цилиндър компресомера показва "0" bar.Другите цилиндри са около 12 bar.Ясно е че ще се сваля главата.Въпросите ми са: .... какво може да се е случило,...... възможно ли е да са заминали сегментите та чак да няма никаква компресия....защо свети чека, след като компа не може да знае, че нямам компресия на някой цилиндър.Всяка помощ е добре дошла.Благодаря на всички предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1,6 16V няма компресия на 2-ри цилиндър
Collapse
X
-
Първото което ми мина през ума беше за изгорял клапан - благодаря на bobi_bravoКакво имаш предвид в пропуски в запалването, чека не свети, а мига постоянно.Дали knock sensor не засича нещо. В интерес на истината не съм закачал диагностика-нямам възможност сега, пък и вече не е толкова належащо.Задължително ще се проверява газовата, даже си мисля вече да сменя и инжекторите.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
lyubokg ако ти е изправна изпускателната система, сложи един лист хартия точно зад ауспуха, докато работи двигателя на празен ход. Ако засмуква листа обратно, значи имаш изгорял клапан. Възможно е да се получи и пропуск в запалването. На един приятел така на колата му извадихме мокра свещ. Сменяхме кабели, свещи, газ, бензин. Всичко пробвахме. Само компресия не сме мерили. Закара я на сервиз. Накрая майстора като видял въпросния ефект направо казал - прегорял клапан, без да я отваря. Така и се оказало впоследствие.
Коментар
-
Главата вече е долу! Днес я свърших тази работа.Единият изпускателен клапан е с дупка, прилича сякаш е отчупено парче от него.Ще кача и снимки.Миналата година когато взех Стилото, първата ми работа бе да сменя ремъците, маслото с филтрите и свещите.Точно на 2-ри цилиндър свеща беше счупена, липсваше половината керамика от електрода вътре в цилиндъра.Мисълта ми е, че е възможно това да е причината, защото парчето от керамиката не е малко и не може да излезе през клапаните.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
didich написа:Баси късмета, че не си задрал от недостиг на мазане.Тъй и тъй си разглобил и поръчал части, направо вземи и смени лагерите - биелни и основни и ще си имаш един прясно ремонтиран мотор с ресурс да караш доста километриLANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Вече мога да кажа, че ремонта бе успешен.Минах над 2000км., като първите 1000км. с внимателно каране до макс. 3000об/минМаслото не е мръднало на щеката и колата върви значително по-добре, особено е забележимо в ниските обороти.Ето и всичко което е сменено и цени:Гарнитура глава VICTOR REINZ- 42,60лв.Гарнитура изп. колектори VICTOR REINZ - 14,25лв.Гарнитура смук. колектори VICTOR REINZ - 11,20лв.Гарнитура под валовете 2бр. - 15,60лв.Гумички за клапаните VICTOR REINZ - 16лв.Клапан изпускателен 2бр. - 17,50лв.Водачи за изп. клапани 8бр. - 16лв.Сегменти GOETZE - 132лв.Силикон за картера VICTOR REINZ - 9лв.Въздушен филтър - 8лв.Маслен филтър - 4лв.Масло Селения Голд 10W40 - 44лв.WD40, обезмаслител, скоби и др. дребни неща 40лв.За шлайфане глава, смяна водачи, смяна гумички, пасване на клапани - 120лв.Иначе казано общо 490лв.Антифриз си имам, затова не е включен в разходите.Надявам се да съм бил полезен, най-вече на някой на който му предстои подобен ремонт.Сега остава да си я карам с още по-голям кеф.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
lyubokg написа:Вече мога да кажа, че ремонта бе успешен.Минах над 2000км., като първите 1000км. с внимателно каране до макс. 3000об/минМаслото не е мръднало на щеката и колата върви значително по-добре, особено е забележимо в ниските обороти.Ето и всичко което е сменено и цени:Гарнитура глава VICTOR REINZ- 42,60лв.Гарнитура изп. колектори VICTOR REINZ - 14,25лв.Гарнитура смук. колектори VICTOR REINZ - 11,20лв.Гарнитура под валовете 2бр. - 15,60лв.Гумички за клапаните VICTOR REINZ - 16лв.Клапан изпускателен 2бр. - 17,50лв.Водачи за изп. клапани 8бр. - 16лв.Сегменти GOETZE - 132лв.Силикон за картера VICTOR REINZ - 9лв.Въздушен филтър - 8лв.Маслен филтър - 4лв.Масло Селения Голд 10W40 - 44лв.WD40, обезмаслител, скоби и др. дребни неща 40лв.За шлайфане глава, смяна водачи, смяна гумички, пасване на клапани - 120лв.Иначе казано общо 490лв.Антифриз си имам, затова не е включен в разходите.Надявам се да съм бил полезен, най-вече на някой на който му предстои подобен ремонт.Сега остава да си я карам с още по-голям кеф.
Коментар
-
Ами аз си го правих!У дома на канала. Но все пак си имам всички инструменти и разбира се не ми е за първи път да отварям двигател. То затова и толкоз тънко ми излезе. Само 120лв. съм дал за майстор за шлайфане и пасване на главата, но това е включено в разходите.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар