Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене на загрял двигател, брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разбрах как е направено, но каква е логиката да се прави така? Защо да не може да се сменя клапана на изпарителя? То на 99% бобините правят проблема. Развиваш я, сменяш я и продължаваш. За коя снимка говориш, че аз не виждам снимки нещо...

    П.П. Ок, извинявай - видях снимката
    Последна редакция от Kay_; 18.08.2016, 15:57.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #17
      ами затварянето на клапана на изпарителя (поне на този с който бях brc, но не знам модела) е от типа на кранчетата за мивки. там като се износи гумичката всичко свършва. бобината работи (тя всъщност отваря клапана, една пружина го затваря) ама файда няма. тогава питах на няколко места, отговорът беше,че такъв клапан е неремонтопригоден и не се продава като резервна част.

      клапаните за високото налягане затварят с конус и не са съвместими с тези за ниското.
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #18
        В 99% бокруците правят проблема защото пречат на клапана херметизира. Но с това решение елиминираш едната защита на системата и за жалост влошаваш вървежа и разхода на колата. Иначе е отличнаформа на бг инженерлък
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Да, така е, наистина са различни. Обаче бобина за ниско налягане се продава. На стария ми изпарител ми е горяла. Цената и е по-голяма (към 40лв по спомен) и като размери е различна.
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #20
            Click image for larger version

Name:	14031071_1243009529065277_1305275819_n.jpg
Views:	1
Size:	67,8 KB
ID:	2093689
            Ето и малко по-нагледно, преди този клапан беше в ляво(където съм оградил)

            Click image for larger version

Name:	14054759_1243009539065276_224450476_n.jpg
Views:	1
Size:	55,9 KB
ID:	2093690Click image for larger version

Name:	14054886_1243009515731945_1107700740_n.jpg
Views:	1
Size:	85,1 KB
ID:	2093691

            Банков, защо да се спира вървежа и какво общо има разхода в случая? Питам защото не знам.

            Коментар


              #21
              Промяна в налягането. Прокарваш почти метър тръба за газ за високо налягане през коша където температурато е доста висока. Спомни си уроците по физика.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Разбирам..., а какво ще кажеш по въпроса с иридиевите свещи, подходящи ли са за газ

                Коментар


                  #23
                  Все тая. Можеше да си купиш нормални свещи и с другите пари да се почерпиш
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Абе то аз си бях поръчал нормални свещи, но ги объркали с тези, минах се само с 20 лева , че в тези пари се включва и въздушен филтър. Ще ги сменям де, вече питах и ми казаха че за газ, не било препоръчително да ползвам такива, правели по-слаба искра - то и за това явно карат по-дълго време.

                    Коментар


                      #25
                      Глупости правят си нормална искра и нищо им няма просто материала им е по устойчив
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Незнам колега на кой да вярвам вече, газаджията ми каза, че не било хубаво да карам с такива, майстора ми пък каза, че трябвало да съм свещи задължително за съответния автомоби - по спомен 3 полюсни ли бяха оригиналните, не помня вече. За сега не смятам да сменям нищо, направих си настройката на изпарителя от начало и вече седмица върви добре, не гърми и разхода в градски условия е добър 12 някъде. Абе газ общо взето ....

                        Коментар


                          #27
                          И за газ и за бензин свещите на тая кола са еднополюсни
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар

                          Working...
                          X