Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуба на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На Типото след пълна ревизия на главата и малко по-студен термостат сипвах под литър на 10 000,а преди това литър на 1000,само 10w40.Тази зима при -20гр. 5w40 едвам го извадих от шишето беше като гел,15w40 не ми се мисли
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    Коментар


      #17
      Колеги, днес свалих тапата на кожуха на скоростната кутия, бръкнах с пръст по вътрешната част на кожуха и извадих мазна чернилка. Незнам дали трябва да има такова чудо там но вероятно имтая семеринга от към маховика пропуска. Просто се чудя тая кола трябваше да пуши като комин ако гореше такова количество масло. Страрата ми мазда гореше над литър масло на 1000км и много пушеше дори и шеко като и подавам. Тази пуши чак към 5к оборота.

      Коментар


        #18
        Stoino написа:
        graveworm1 написа:
        Благодаря колега ,ще проверя и там вчера бях на канал и като гледах отдолу всичко беше олято с масло от предишните течове и картера и като и блока от главата надолу са в масло и трудно ще го хвана теча. Ама ми се струва че за 50-60 км още градско да има пак видима загиба на щеката не може само да го гори. Предишната ми кола гореше по литър масло да не е и повече и пушеше отзад като локомотив дори и в ниските обороти. Също така може ли да пропуска масло гарнитурата на главата?
        Много малко вероятно тъй като е една малка дупка и няма как да прегори там.Моята също беше мн омаслена от всякъде както си споменал и ти семерингите са евтини труда е повечко поне за тази на маховика,но по лесните можеш да си ги смениш като гарнитурата на капака на главата и опръстена на бобините ако и там има улято.Моята уливаше доста и от самата капачка за маслото.

        Коментар


          #19
          Да се включа и аз- значи и при мен има загуба на масло, според мен са течове, но има и друго. Сутрин, на студен двигател, като развия свещите на 3 и 4 цилиндър- целите са в масло, черни, а на първите два цилиндъра са сухи и чисти. Пали от 3 до 6-ия път, предполагам докато се изчисти маслото от свещите, тъй като изпушва в началото. После колата не пуши, поне не се вижда в огледалото. Компресията на четирите цилиндъра е добра- по 14. Да имате някаква идея за тези омаслени свещи?

          Коментар


            #20
            liubod написа:
            Да се включа и аз- значи и при мен има загуба на масло, според мен са течове, но има и друго. Сутрин, на студен двигател, като развия свещите на 3 и 4 цилиндър- целите са в масло, черни, а на първите два цилиндъра са сухи и чисти. Пали от 3 до 6-ия път, предполагам докато се изчисти маслото от свещите, тъй като изпушва в началото. После колата не пуши, поне не се вижда в огледалото. Компресията на четирите цилиндъра е добра- по 14. Да имате някаква идея за тези омаслени свещи?
            Гарнитура капака на клапаните, ако и при вас има гумени пръстени на всеки цилиндър просто от 3-ти и 4-ти пръстен ти изтърва и тече масло при свещите.
            punto HGT

            Коментар


              #21
              liubod написа:
              докато се изчисти маслото от свещите, тъй като изпушва в началото. После колата не пуши, поне не се вижда в огледалото.
              Това по-скоро ми напомня на ’гумички’ на клапани

              Коментар


                #22
                Здравей, Отстранявайки проблемите, които си описал си махнал грубо около 1/3 от възможните причини за разход на масло. Останалите са свързани с разглобяване на мотора и диагностика след това, което според мен не си струва. Освен това разхода доста зависи от маслото, от стила на каране също така. Моят съвет е да не го пипаш докато не стигне разход 0.8/1000км, което за повечето съвременни двигатели е горната допустима граница. Така да се мяташ да сменяш това или онова не е много разумна идея. Единстветно гумичките донякъде, понеже са евтини и не искат много разтурване на мотора. Което е възможно да е полвинчата мярка предвид фактът че може да имаш износване и на втулките.

                Коментар

                Working...
                X