Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуба на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    загуба на масло

    Здравейте колеги , от скоро и аз съм собственик на фиат пунто мк2 1.2 8в. След смяна на ролки,ремък,филтри,масло и гарнитуката на капака на клапаните плюс семеринги на колянов и разпределителен вал защото пропускаха ,забелявам отново разход на масло като преди това. Маслото е равенол tsi 10w40 , за близо 800км долях около 300-400гр. Което е много според мен. Ако някой има някаква идея на какво се дължи това моля да я сподели. Благодаря предварително.

    #2
    Ако има компресия иколта сивърви доволни ...почваш от гумички на клапаните
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Ами колега, според мен колата е добре върви прилично разхода е около 6 в града не се усеща загуба на мощност. Не съм замервал компресия но на диагностиката всичко е в норми. Не ми дими сутрин като я паля, но на згрял двигател към 5к оборота почва припушва сив дим с малко черно.

      Коментар


        #4
        Виж-пипни ауспуха отзад ако е омаслен са гумички или маслени сегменти.
        Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

        Коментар


          #5
          Според мен колега ако колата е минала 125000 км слагай 15в40 по гъстичко и няма да имаш проблем.

          Коментар


            #6
            Stoino написа:
            Според мен колега ако колата е минала 125000 км слагай 15в40 по гъстичко и няма да имаш проблем.
            Лятото добре, ама зимата с това 15-40 на -20 градуса какво ще прави ??, при всяко палене трябва да се моли да не хвърли мотора, защото това масло ще е гъсто като грес.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Колеги, ауспуха е с черен нагар но не е мазен. Имам чувсвото че чурка от някъде тва масло днес пак го проверих и пак е намляло. Може ли да тече от семерингата на маховика?

              Коментар


                #8
                graveworm1 написа:
                Колеги, ауспуха е с черен нагар но не е мазен. Имам чувсвото че чурка от някъде тва масло днес пак го проверих и пак е намляло. Може ли да тече от семерингата на маховика?
                ако е теч при това количество и километри - определено ще го видиш
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Семерингите ако не са сложени добре може като караш да излиза от там но ако е оставиш да не капе .Виж дали е мазно по двигателя Другото е да гори масло
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    Stoino написа:
                    Според мен колега ако колата е минала 125000 км слагай 15в40 по гъстичко и няма да имаш проблем.
                    Лятото добре, ама зимата с това 15-40 на -20 градуса какво ще прави ??, при всяко палене трябва да се моли да не хвърли мотора, защото това масло ще е гъсто като грес.
                    Аз нямам проблем нито лято нито зима от 4-5 год карам с такова,а и двигателя ти предполагам не е първа младост и според мен има вероятност с рядкото масло сигмента на не го убира хубаво..

                    Коментар


                      #11
                      graveworm1 написа:
                      Колеги, ауспуха е с черен нагар но не е мазен. Имам чувсвото че чурка от някъде тва масло днес пак го проверих и пак е намляло. Може ли да тече от семерингата на маховика?
                      Махни тапата та скоростната и пипни вътре ако е от там ще е олято,огледай и отдолу.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря колега ,ще проверя и там вчера бях на канал и като гледах отдолу всичко беше олято с масло от предишните течове и картера и като и блока от главата надолу са в масло и трудно ще го хвана теча. Ама ми се струва че за 50-60 км още градско да има пак видима загиба на щеката не може само да го гори. Предишната ми кола гореше по литър масло да не е и повече и пушеше отзад като локомотив дори и в ниските обороти. Също така може ли да пропуска масло гарнитурата на главата?

                        Коментар


                          #13
                          Взимай един обезмаслител, измий там където е омаслено отдолу-отгоре и ще си проличи.

                          Коментар


                            #14
                            остави я да загрее дай и 2-3 пъти по височки обороти на място ако почне да пуши синкаво го пипа леко , ако не пуши тече от някъде .Поне аз не съм виждал кола да харчи масло без да пуши грам .
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #15
                              graveworm1 написа:
                              Благодаря колега ,ще проверя и там вчера бях на канал и като гледах отдолу всичко беше олято с масло от предишните течове и картера и като и блока от главата надолу са в масло и трудно ще го хвана теча. Ама ми се струва че за 50-60 км още градско да има пак видима загиба на щеката не може само да го гори. Предишната ми кола гореше по литър масло да не е и повече и пушеше отзад като локомотив дори и в ниските обороти. Също така може ли да пропуска масло гарнитурата на главата?
                              Много малко вероятно тъй като е една малка дупка и няма как да прегори там.Моята също беше мн омаслена от всякъде както си споменал и ти семерингите са евтини труда е повечко поне за тази на маховика,но по лесните можеш да си ги смениш като гарнитурата на капака на главата и опръстена на бобините ако и там има улято.Моята уливаше доста и от самата капачка за маслото.

                              Коментар

                              Working...
                              X