Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПАНДА-Янг - 1 мод. 1,15 литра 2004 г. с 2 бобини - не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПАНДА-Янг - 1 мод. 1,15 литра 2004 г. с 2 бобини - не пали

    ПАНДА-Янг - 1 мод. 1,15 литра 2004 г., моно инжекцион, с 2 бобини. Беше паркирана в много тясна алея, нагъчкана с коли отвсякъде... В една прекрасна сутрин отказа дори да кихне...Стартерът върти (акумул. е пресен), чува се работата на бензиновата помпа, но няма и помен от опит за възпламеняване на сместа. Ако някой знае къде може са се намери що-годе читаво техническо описание - ще съм признателен!!! Дори не съм наясно дали в този модел има регулатор на налягането на горивото. Най-кофтито е, че трудно мога да я извлека, за да я закарам с пътна помощ в някой сервиз, затова мисля да се опитам да направя сам диагностиката! Разполагам с качествени мултицети, и ако някой си е патил от такава ситуация - ще съм признателен, ако споделите КАКВА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ трябва да се спазва при тестовете...Ако има вече тема по така зададения въпрос, моля, ако някой го знае - да драсне 2 реда тук... Аз нещо не можах да се ориентирам из дебрите на Форума тук... А чичко Гугъл дава само най-общи данни за този модел, който изглежда така:

    #2
    СЪРДЕЧНИ БЛАГОДАРНОСТИкъм колегата KLUCHAR за линка, който намерих в негов отговор на подобен проблем!!!Линкът е: http://autogroom.ru/fiat/parts/GIN/1S/102/25/6/1/0

    Коментар


      #3
      принципно трябва да тръгнеш от проверка за искра на свещите.ако да-продължаваш с проверка на помпата,ако не-става по-сложно-бушона,релето,което ги управлява,дкв и т.н

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        принципно трябва да тръгнеш от проверка за искра на свещите.ако да-продължаваш с проверка на помпата, ако не-става по-сложно-бушона,релето,което ги управлява,дкв и т.н
        Благодаря ти за съвета! Още преди няколко дни, докато още беше студено сутрин, проверих искруването - перфектно! Преди година и полвина съм сменил горивната помпа с втора ръка от Италианеца и се усъмних се, че може и на нея да й е "ударил часът"... ....Позатопли се днес и следобед реших да сменя в помпата моторчето с резеревното - чисто ново, бях се запасил още след Италианеца тогава... Но преди да посегна -абе, я да опитам да припаля като за последно със старото, все пак... (През последния месец правих 5-кратно безуспешни опити.)... .... Пандичката сега припали от раз!!! Е, докато прогрее както следва след месец бездействие, моторът го повтрисаше, но за минута-две се стабилизира и припалваше от раз всеки път... Не бях последният, който е зареждал бензин (карат я и други "шуфери") - проверих - оказа, че за последно е зареждана в Горубляне, веднага след Околомръсното, посока Панчарево... ..... Няма да коментирам, но съвсем възможно е тази дивотия да е била причинена я от вода, я от некъф друг блоклук в горивото... Може и да е имало и воден кондензат в резервоара... през зимата е карана много малко... Но по-вероятното е да е била заредена скоро след като бензиновозът си е изплюл бензина плюс водата от корема в станцията...... С две думи - наистина "дива работа"....

        Коментар


          #5
          по-скоро ти умира помпата

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            по-скоро ти умира помпата
            Благодаря ти! Ти ме накара да си припомня, че преди 2 години и кусур пак имаше точно такъв период... Пак рано сутрин, при по-студено временце се получаваха същите издупици......Ми, няма какво повече да се умува... Ще сложа новата помпа, инак есенес, като почне да застудява, пак ще изпаднем в същата дивотия...

            Коментар

            Working...
            X