Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик на разпределителния вал (грешка P0340)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик на разпределителния вал (грешка P0340)

    От скоро ме налегна грешка P0340 на Мултиплата (CNG, след фейс лифта).Купил съм датчик на разпределителния вал за смяна (баси скъпия, има и евтин китаец, ама на такова криво място не ми се сменя скоро пак).Въпросът ми е ще мина ли без сваляне на двигателя?Или иначе казано има ли достатъчно място за операцията?Ако ще свалям двигателя може и други SPA процедури да го огреят
    MULTIPLA 286.77D.3.0

    #2
    Двигателя не се сваля ама ангренажа долу.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Да не е зацепен грешно ремъка и да си мислиш,че датчика е заминал?
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        petio4528 написа:
        Да не е зацепен грешно ремъка и да си мислиш,че датчика е заминал?
        Едва ли. С тоя ремък съм навъртял 55000 км. Грешката не е постоянна, но е редовна. След затриване може 200 км да мине може и веднага да изкочи, зависи от настроението.
        MULTIPLA 286.77D.3.0

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Двигателя не се сваля ама ангренажа долу.
          То за ремъка беше ясно.Благодаря за инфото!
          MULTIPLA 286.77D.3.0

          Коментар


            #6
            Провери буксата тогава и да не се е разлепил от пласнината.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Датчика си беше. Смяната му реши проблема, естествено със съответното количество споменавания на майката на инженера, който го е забил там.
              MULTIPLA 286.77D.3.0

              Коментар


                #8
                Quietmadness написа:
                естествено със съответното количество споменавания на майката на инженера, който го е забил там.
                Че какво е виновна майка му, горката женица
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар

                Working...
                X