Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто лампа маслко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат пунто лампа маслко

    Здравейте колеги,имам следния проблем.Фиата ми е 1.8 130 от 2001 ,когато загрее колата и я освободя в момента който оборотите паднат на 900 започва да ми мига лампата на маслото дори и с време почва да свети,но подам ли гас лампата гасне и пак така като падне на 900 оборота светва.Мисълта ми е може ли да е от маслената помпа на ниски обороти да не и стига налягането и затова да се получава тази аномалия или има вариант датчика на маслото да отчита че прегрява,масло има не е от недостиг само на загряла кола се случва това.

    #2
    Има и вариант със заминали лагери и за това да не вдига
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      Лагери на маслената помпа ? или на динамото,странното е че като не е загряла колата не става така а пак са 900 оборотите,но май върти повече ремъка защото седят на 1к 900

      Коментар


        #4
        Не.... биелни
        Powered by Emzo

        Коментар


          #5
          evgeni85 написа:
          Не.... биелни
          Боя утре отивам да проверя.

          Коментар


            #6
            някой друг ??

            Коментар


              #7
              кола

              Запушен всмукател на маслената помпа
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Запушен всмукател на маслената помпа
                колега обясни малко как така доакто не е загряла няма проблем ? ако е запушен би трябвало и тогава да мига

                Коментар


                  #9
                  За да си сигурен на 100 процента картера долу и проверка на маслена помпа и лагери, ако всичко е наред те съветвам да и сипеш някакво хубаво масло 5W40, мойта даже и като тръгне да изгасва, смисъл обороти под 500 и присветне даже и акумулатора, никога не ми е присветвала лампата на маслото.Не го мъчи мотора и не си прави експерименти, най добре го вкарай в сервиз и да погледнат нещата, а датчика за маслото е наврян под всмукателния колектор, сиреч трябва да разглобиш половината мотор за да стигнеш до него и да го смениш ако в него е проблема.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    За да си сигурен на 100 процента картера долу и проверка на маслена помпа и лагери, ако всичко е наред те съветвам да и сипеш някакво хубаво масло 5W40, мойта даже и като тръгне да изгасва, смисъл обороти под 500 и присветне даже и акумулатора, никога не ми е присветвала лампата на маслото.Не го мъчи мотора и не си прави експерименти, най добре го вкарай в сервиз и да погледнат нещата, а датчика за маслото е наврян под всмукателния колектор, сиреч трябва да разглобиш половината мотор за да стигнеш до него и да го смениш ако в него е проблема.
                    Благодаря много утре ще се обадя на майстора да го видя какво прави след като разбера проблема ще пиша,но аз не говоря за под 500 оборота просто като я освободя от скорост и почва да мига ако е работила повече колата дори да свети след подаване на гас спира да свети.Мисля обаче ако е запушена помпата би трябвало да има проблем и на не загряла кола.Но ще свалям картера

                    Коментар


                      #11
                      Може и самото масло да ти прави проблем и на загряло да изтанява до толко, че да активира датчика, като е студена маслото е по гъсто, съответно помпата прави и по добро налягане, нормално и да не виждаш да ти светва лапмата.С какво масло караш в момента и на колко километра е ??
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        didich написа:
                        Може и самото масло да ти прави проблем и на загряло да изтанява до толко, че да активира датчика, като е студена маслото е по гъсто, съответно помпата прави и по добро налягане, нормално и да не виждаш да ти светва лапмата.С какво масло караш в момента и на колко километра е ??
                        това е доста логично аз от толкова притеснение чак не се бях сетил маслото е рано за смяна ама сега се сещам,че трябваше на 5к да го махна 10/50 бозаво масло .Първо ще сменя с един кастрол 5 40 после ще свалям картери още утре ще го направя.

                        Коментар


                          #13
                          Можеш ли да кажеш каква точно марка е това 10W50 или си имал предвид 10W40 ??, защото ако наистина ти присветва лампата с масло 10W50 нещата вървят на доста зле.
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            didich написа:
                            Можеш ли да кажеш каква точно марка е това 10W50 или си имал предвид 10W40 ??, защото ако наистина ти присветва лампата с масло 10W50 нещата вървят на доста зле.
                            YACOO може и вътре да няма масло даже а ти какво имаш в предив колянов вал?

                            Коментар


                              #15
                              dapchev написа:
                              didich написа:
                              Можеш ли да кажеш каква точно марка е това 10W50 или си имал предвид 10W40 ??, защото ако наистина ти присветва лампата с масло 10W50 нещата вървят на доста зле.
                              YACOO може и вътре да няма масло даже а ти какво имаш в предив колянов вал?
                              Сега върнах лентата на зад 15/50 yacoo марка на 100 процента съм сигурен че е от маслото айде на 99

                              Коментар

                              Working...
                              X