Колеги,Нещо ми се човърка и преди някъде имаше тема за картерната вентилация,но не мога да я намеря..Може ли малко помощ.Да пипам ли н3що което е ок или да си свиркам, идеята ми е поне да почистя маручите не знам дали ще има ефеккт де. Ако има тема със снимки ще е супер ама не намвщирам нищоКолата е с нормални обороти няма проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Картерна вентилация 1.6
Collapse
X
-
Колега и на мен като на теб от немане кво да права разпарчосах набързо мареата че ми течеше масълце от гарнитурата на клапаните и като вдигнах капака на такива лайна се натъкнах че не е истина тази пластмасовата тръбичка за картерните газове беше буквално запушена с гняс с горния капак на автомивката на пароструика нова гарнитура нови О пръстени на пластмасата на картерните газове около свещите нови гарнитурки а там където са клапаните почистих с прцал напоен с бензин има ефект предстой сваляне на картера утре или вдругиден и почистване и там стария собственик явно не му се е давало пари за обслужване на колата .Виж снимките преди и след и почвай ☺Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
-
Златаров утре ще има трудов полуден в младост ако искаш ела да видим. Ще се забавляваме с едно стило и едно пунто хгт и едно браво. Колко му е да пипнем и една вентилация.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банков, драсни ми един тел на ЛС, че утре не знам дали ще смогна, но за всеки случай да го имам Явно е безкрайно просто :Р ама може и аз да съм прост :РррПравилно ли съм разбрал, че това мъркуче трябва да чистя ? До сега не съм и свалял дросела да го чистя, но съм го пръскал със спрей, та ако го сваля трябва ли да му сменям гарнитурата?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Картерната на 1,6 не е точно такава като на горните снимки. Това маркуче което си го посочил влиза във въздуховода и набива мизерии по дросела и стъпковото , аз съм го махнал от там. имаш още едно малко маркуче което от картерната отива в смукателния колектор, няма да сбъркаш ако разкараш и него .В тръбата в която наливаш масло се предполага че има една мрежа , уж да кондензират по нея маслените пари , най-вероятно нямаш , пробвай с щеката на маслото !FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Да, това е маркуча. Долният му край е захванат за тръбата на щеката, така че работата е лесна, но мръсна. Развиват се болтовете на щеката и се изважда тръбичката, за да не пречи. Сваля се маркуча с пиниз и въртеливи движения, както ще се наложи и при връщането. Вътре в самия маркуч е серпентината, на която по-горе казвах тел. Няма какво да продухваш маркуча - изкарваш телта от него и я почистваш с някъв обезмаслител.
Коментар
-
Да бе ама нали трябва да се занимаваме с нещо Сега мисля схемата за смяна на съединител на 2.4-то, дали да взимам от алфа 166 за 360 лв или да слагам на фиата 260 макар че с тези глоби скоро бързака ще го пращам в мобилетоFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар