при бензиновите мотори си имаме .както и при дизеловите мап сензор.а защо не се наричал датчик за подналягане е меко казано тъп въпрос.нима подналягането не е налягане?отговора се крие в определението за абсолютно,манометрично и атмосферно налягане и връзката между тях.все едно да кажем,че отрицателната температура не е температура.все пак инженерите ,конструирали този датчик,не случайно са го кръстили така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат пунто хгт - проблем двигател
Collapse
X
-
Колега, какво направи с пунтото? Оправихте ли проблема и какво му беше, че от 2 седмици и моето нещо почна да се прави на интересно.В общи линии симптомите са като твоите както си описал в първия пост. На бензин при палене сутрин на студено едвам вдига оборотите на нормалните 1500, чат пат даже един път гасне.Иначе после държи стабилни обороти и като си загрее си сваля на 800-850. Обаче при подаване на газ вместо да вдига оборотите започва да падат даже и ако се опитам да карам давам газ а тя все едно натискам спирачка и спира.с 300 зора се кара на бензин докато загрее. Сутринта понеже беше под 0-лата умишлено карах на бензин с идеята да се оправи като загрее, но не. Дори при полу загрял двигател при подаване на газ колата се спъва, трябва мноооого лекичко да се гали педала за да вдигне някакви километри.колата има и газова уредба както се досещате и в момента, в който загрее 40-45 градуса двигателя си се включва газта и си има тяга във всички обороти и от 1000 до 4000 върви гладко, а на бензин тия обороти както в движение, така и на място ако форсирам ходи ту на горе- ту на долу.Свещите са нови, вадих бензиновата рейка сменях О пръстените на дюзите, но не съм ги карал на ултразвук. Няколко майстори се допитвах. Единия каза бензинова помпа, ама нямал манометър да мери налягане на рейката. Друг каза датчик на колянов вал и бубина.Ама понеже си имам проблеми и с едно тропане поради което смених вече външно и вътрешно каре от дясно и тропането си остана при остър ляв завой и строших една шапка пари до момента не ми се ще да си купувам и датчици и бубини и всичко на кило.Ако имате някаква идея ще се радвам да ми дадете насока някаква. И още нещо карайки на газ като загрее на 92 градуса се получва някво тресене като карам из София и спира да работи равномерно. А в момента извънградско като карам на 4-5 та предавка и се позасиля и пусна газта започва да гърми в ауспуха доста, което според мен е на богата смес или ?
Коментар
-
Колега и ти май си за коректна настройка на газовия инжекцион, както съм писал много пъти газовите времена трябва да се направят 1:1 с тези на бензин, в противен случай газовия комп бърка бензиновия, от там като караш на бензин хитачито прави друга смес, съответно имаш кофти работа на бензин сутрин на студено, пада едно клатене и забиване на муцуната и т.н. Първо оправи настройката и след това гледай другите неща ако нещо не е наред.punto HGT
Коментар
-
Колега много прилича на моето стило 1.8 16 в бензин.Да не бъркам
--- Автоматично слети последователни мнения ---
didich написа: Преглед на мнениетоPunto_II_HGT, и аз бях така, докато не ги извадих да видя за какво иде реч, мислех че пунтото е с МАП, но се оказа, че е с дебитомер.При пунтото всичко е на дросела, не е като при другите дебитомера да е накъде по пътя на въздуховодите, както си показал на снимката.Ето ти една снимка за ориентация, някъде ги бях пускал ??, той Банков ги е намерил, но е пуснал само 2 от тях 1. Стъпков мотор2. Дебитомер3. За позицията на паричката в дросела4. Ламбда сондаТам където са номерата на снимата са показани самите букси на отделните елементи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар