Здравейте, колеги! Колата ми откакто стана студено времето почна да вдига високи обороти, като я запаля за около минута държи 2500-3000 оборота, като седи малко на място падат на 800-850. При движение при освобождаване от скорост вдига около 2500-3000 (като плават в тези граници ту падат ту се вдигат) и като спре колата се нормализират пак на 800. Изчетох доста теми и вчера изчистих дроселова клапа, направих адаптацията след това. Ефект: никакъв. Също така разбрах че на 1.6 може да се изчисти стъпков мотор, а на 1.4-не ... за 1.2 не видях нищо и реших да не пипам нищо там да не стане по-лошо.Също така при движение от както съм купил колата като я пусна по инерция известно време и като изстине ми светва лампичката на таблото fault in injection system. Не знам дали има връзка с оборотите но лампичката си светеше и преди като не вдигаше обороти.Ще Ви бъда много благодарен, ако дадете някои съвети как да подходя, че в това студено време хич не е хубаво на студен мотор 3000 оборота, а пък и хората как ме гледат по светофарите не е истина .... Предварително Благодаря!!! П.С. Колата се кара само на бензин - никога не е имала газова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Високи обороти на Брава 1.2 16V
Collapse
X
-
Re: Високи обороти на Брава 1.2 16V
a4o1000 написа:...направих адаптацията...Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
Re: Високи обороти на Брава 1.2 16V
nicko написа:a4o1000 написа:...направих адаптацията...Fiat Brava 1.2 16V 80 `00 LPG Tamona TG Stream
Коментар
-
- Reset Idle actuator се използва при монтиране на ново моторче за празен ход, или по-точно - сензор за положението на дросела(TRS), те са в един корпус. Така казваш на компютъра че отчетената в момента позиция е "нулева", сензорите идват с производствен толеранс и имат нужда от калибрация.- Reset self-adapt. param. and idle actuator - прави по-горното, но и ресетва параметрите за работа на моторчето за празен ход. Компютъра има някакви "очаквани" как двигателя ще реагира на управлението, а с времето те се променят и има нужда от обучение.Направо пуска Reset self-adapt. param. and idle actuator, ако не помогне и няма грешки за температурни сензори, ламбда... си за ново моторче за празен ход.Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
nicko написа:- Reset Idle actuator се използва при монтиране на ново моторче за празен ход, или по-точно - сензор за положението на дросела(TRS), те са в един корпус. Така казваш на компютъра че отчетената в момента позиция е "нулева", сензорите идват с производствен толеранс и имат нужда от калибрация.- Reset self-adapt. param. and idle actuator - прави по-горното, но и ресетва параметрите за работа на моторчето за празен ход. Компютъра има някакви "очаквани" как двигателя ще реагира на управлението, а с времето те се променят и има нужда от обучение.Направо пуска Reset self-adapt. param. and idle actuator, ако не помогне и няма грешки за температурни сензори, ламбда... си за ново моторче за празен ход.Fiat Brava 1.2 16V 80 `00 LPG Tamona TG Stream
Коментар
-
Направих калибрацията днес. Като я запалих мотора държеше ниски обороти и работеше равномерно, след като потеглих на празен ход оборотите пак почнаха да шават. Мисля че нямаше ефект от процедурата, явно проблема е от някъде другаде за съжаление.П.С. Като сменя термостата ще пиша дали има промяна.Fiat Brava 1.2 16V 80 `00 LPG Tamona TG Stream
Коментар
-
Грешката която си писал води до сензора за температурата на двигателя, може в него да е проблема, а не в термостата. С диагностиката можеш да гледаш какво отчита в реално време, и не само него. С малко занимаване може да проследиш какво се случва с температурата на двигателя, на входящия въздух, вакума в всмукателните колектори, ламбда сондата, и положението на дроселаната клапа, даже и графики може да си направиш.От това което си писал до сега аз мисля че точно в сензора за температурата е проблема. При затопляне на двигателя, компютъра не разбира за това, и продължава да подава горивно (и отваря дроселанта клапа) като за студен двигател, и оборотите се качват.Не бързай да си цапаш ръцете, термостат се сменя много лесно, но сега е модерно да се работи с клавиатура и мишка което не е лошо, спестява нерви, разправии и средства.Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
А показанията на температурата нормални ли са? Аз имах същия проблем и уж си имах прано, но стрелката не показваше оптималната работна температура и ми светваше инжекциона, съобщението ми беше за температурен датчик, който смених, но реакция никаква, тук във форума един колега ме посъветва да сменя термостата и всичко си дойде на място.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Здравейте отново, смених температурния датчик обаче пак но много по-рядко си вдига оборотите. На свободна на ход държи 1200 оборота като спря на място след няколко секунди падат на 800 и заковават там. Положението в момента е поносимо, но пак има някакъв проблем, който трябва да се отстрани.Fiat Brava 1.2 16V 80 `00 LPG Tamona TG Stream
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар