Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.6-2004г. Гасне в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.6-2004г. Гасне в движение

    Работи добре след следващ старт, но понякога не може да запали 20 секунди.loose conection-изписва а няма отчетени грешки записани в екуто.Презапоено е всичко в еку модула.Захранването е 14.2в. при работещ двигател и пуснати светлини, проверени маси .Всичко е топ , но грешката остава и се показва при работещ двигател независимо дали е топъл или студен и спира двигателя което е досадното особено при изпреварване,на светофар както и да е.Някакви съвети колеги ? моля......
    Стило 1.6

    #2
    къфе прaви ревизия нa еку, и след товa премести ли го
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Ревизирал съм сам точка по точка ,презапоил съм и процесора с инфрачервен поялник,за сега един на нула за колата.Следва смяна на датчик колянов вал, защото симтома се проевява при 65 градуса.Не се записва грешка в ЕКУ,а работната температура на чипа е до 110 градуса.Не би трябвало да се влияе от загряването на двигателя,според мен е по кан шината периферен датчик но и много важен,като например ДКВ ,дано да съм прав ще пиша за резултата.
      Стило 1.6

      Коментар


        #4
        colega написа:
        Следва смяна на датчик колянов вал, защото симтома се проевява при 65 градуса.Не се записва грешка в ЕКУ,а работната температура на чипа е до 110 градуса.Не би трябвало да се влияе от загряването на двигателя,според мен е по кан шината периферен датчик но и много важен,като например ДКВ ,дано да съм прав ще пиша за резултата.
        ЗА съм относно ДКВ, патих от него, точно така се държеше-като загрее и спира, след изстиване пали. След смяната го тествах с мултицета като го загрявах със сешоара и съпротивата от 920 ома нарастваше докато накрая прекъсваше, след охлаждане си ставаше нормален.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          NikMar написа:
          colega написа:
          Следва смяна на датчик колянов вал, защото симтома се проевява при 65 градуса.Не се записва грешка в ЕКУ,а работната температура на чипа е до 110 градуса.Не би трябвало да се влияе от загряването на двигателя,според мен е по кан шината периферен датчик но и много важен,като например ДКВ ,дано да съм прав ще пиша за резултата.
          ЗА съм относно ДКВ, патих от него, точно така се държеше-като загрее и спира, след изстиване пали. След смяната го тествах с мултицета като го загрявах със сешоара и съпротивата от 920 ома нарастваше докато накрая прекъсваше, след охлаждане си ставаше нормален.
          След смчната на ДКВ няма вече гаснене по светофарите.Благодаря за отговорите
          Стило 1.6

          Коментар

          Working...
          X