Здравейте Колеги, от известно време имам проблем с загуба на мощност и форсирането на двигателя не повече от 4500 оборота. Сменени свещи без резултат. Проверен температурен датчик. Проблем е че пуснах адаптация на дросела, и сега не може да мине адаптацията.Имаам съмбения за бубина или дросел. Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с загуба на мощност на Стило 1.6 16v
Collapse
X
-
Колега... Остави ги тези адаптации на ЕКУто...Адаптацията е Ала-Бала... виж си градуса на запалване 8-12 е в норми... Ако е друг направи зацепване на ангренажния ремък... Провери зацепването на ангренажния ремък... Колата на свободна форсира ли се на ограничител (прекъсвач)....BMW 318is COUPE 140hp
FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW
Коментар
-
Според мен трябва да минеш нова адаптацияPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Re: Проблем с загуба на мощност на Стило 1.6 16v
pnkk написа:Проблем е че пуснах адаптация на дросела, и сега не може да мине адаптацията.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
pnkk написа:Зацепването на ангренажа е проверено. Не се форсира и на място. Бибините са проверени с нови.BMW 318is COUPE 140hp
FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW
Коментар
-
Не го сменяй, той отговаря само за запалването, не за мощността.Преди да сменяш каквото и да било друго, отвори компютъра и му повтори спойките с поялник."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар