Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с загуба на мощност на Стило 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с загуба на мощност на Стило 1.6 16v

    Здравейте Колеги, от известно време имам проблем с загуба на мощност и форсирането на двигателя не повече от 4500 оборота. Сменени свещи без резултат. Проверен температурен датчик. Проблем е че пуснах адаптация на дросела, и сега не може да мине адаптацията.Имаам съмбения за бубина или дросел. Някакви идеи?

    #2
    Дросела се свйля почиства и се монтира. Пускаш нова адаптация. Прорери си ламбда сондата.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Колега,как да ги проверя тия сонди. Днес взех една бубина и няма разлика про нито един цилиндър. Дросела го свалих и почистих без резултат. Утре съм при майстора да провери зацепването.

      Коментар


        #4
        И компютъра...Някакви грешки изкарва ли?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Няма грешки в ECU-то

          Коментар


            #6
            Колеги,прикачвам графика с някакви странни стойности на времената.Някой ако може да помогне.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Колега... Остави ги тези адаптации на ЕКУто...Адаптацията е Ала-Бала... виж си градуса на запалване 8-12 е в норми... Ако е друг направи зацепване на ангренажния ремък... Провери зацепването на ангренажния ремък... Колата на свободна форсира ли се на ограничител (прекъсвач)....
              BMW 318is COUPE 140hp
              FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

              Коментар


                #8
                Зацепването на ангренажа е проверено. Не се форсира и на място. Бибините са проверени с нови.

                Коментар


                  #9
                  Според мен трябва да минеш нова адаптация
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с загуба на мощност на Стило 1.6 16v

                    pnkk написа:
                    Проблем е че пуснах адаптация на дросела, и сега не може да мине адаптацията.
                    А как правиш адаптацията? То си има чалъм за тая работа. Но за съжаление, не съм аз човека, който може да обясни как става. Само съм присъствал и гледал.
                    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                    Коментар


                      #11
                      pnkk написа:
                      Зацепването на ангренажа е проверено. Не се форсира и на място. Бибините са проверени с нови.
                      Колега... Зацепването е мръднало поне с 2 зъба на ангренажния ремък ... Дори и да не се е адаптирала тя трябва да се форсира както трябва... Ако искаш пиши ми на лично за подробности...
                      BMW 318is COUPE 140hp
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                      Коментар


                        #12
                        Развитие по темата има ли...
                        BMW 318is COUPE 140hp
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                        Коментар


                          #13
                          като за начало откачи буксата на мап сензора и пиши дали се форсира

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, развитие още няма. Проверен е мап сензора. Тъй като имам добло със същия двигател сменям части но досега без успех. В събота мисля да сменя датчика на коляновия вал да видя там как е

                            Коментар


                              #15
                              Не го сменяй, той отговаря само за запалването, не за мощността.Преди да сменяш каквото и да било друго, отвори компютъра и му повтори спойките с поялник.
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X