Колеги проблема е следният... купих колата от един, който не я беше карал около рдна година. В резервоара имаше стар бензин и колата работеше много лошо. Вчера я запалих и след 20-на км. каране се поотпуши но аз реших да я оставя да изгори всичкия стар бензин и след това да и налея v power racing. Изгасна колата по едно време и аз налях новият бензин, но ъя не запали. Дтъпнахме я и запали, даже заработи добре. Но след половин час отивам да я паля и пак не зацепи. Днес я запалих на газ и сипах още бензин, но много прекъсва. Светна за малко лампата за дюзите и изгасна. Почти не иска да работи на бензин. Страшно много прекъсва. Помпата работи,вадих я и я проверих. Може ли да се е запушило нещо или да са дюзите? От къде да започна въобще? Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 не работи на бензин
Collapse
X
-
смени си горивния филтър първо а второ може и в дюзите вече да има боклуци от това че си дръпнал и последната мръсотия от дъното на РезервуараFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
моите симптоми са същите като твоите
С какви колектори си метални или пластмасови? Аз съм със същия мотор и съм с пластмасовите колектори, съответно и ЕКУ-то ми е от капризните 49ф, което ЕКУ колкото и да го мъчиш на алтернативно гориво като газ или метан (аз съм с метан), ще се омаже след няколко месеца и няма да иска да работи на бензин. При мен симптомите са същите - в началото като я зех колата вървеше на бензин, но понеже главно я карам на метан започна да прави същите проблеми като при теб. Интересното е че и аз си мислех че може да е от бензина и след като изхабих 20 литра стар с много зор и налях после от ОМВ 100 октана, разлика нямаше никаква - демек не е от бензина. И аз като теб проверявах помпата и работи, абе изобщо 1:1 са ти симптомите с моите, само дето аз имам метан, а не газ. Като цяло може и някой от инжекторите да се е позапушил и е добре да отидеш да ги погледнат, но преди това нека да ти реснат ЕКУто, защото главно може от там да идва проблема. Не си казал дали на ГАЗ работи стабилно? Мойта на метан е пушка, а на бензин е зле - съответно отписвам кабели и свещи. Все пак ако си с МЕТАЛНИТЕ колектори, пробвай да откачиш акумулатора за 15 минути и го включи пак, след което запали колата и я остави да работи на място за 15 минути на СТУДЕН ДВИГАТЕЛ, за да се самообучи ЕКУто и виж дали ще има разлика като тръгнеш да я караш - ако няма разлика значи ЕКУто отпада и се насочваш към инжектори. Дано си с металните колектори - там просто нещата като ЕКУ, дроселова клапа, стъпков мотор, ТПС, бензинова помпа, даже и инжектори мисля са направени по "стабилно" и по-лесно се оправят, че аз с тия пластмасовите колектори и 49ф ЕКУ-то направо мамата ми се еба*а ако почне проблем с прекъсване, нестабилни обороти и т.н.Fiat Brava SX 1.6 16v 103hp 99г. Метан
Коментар
-
Колата е 1998г но е с металнитр колектори. Аз съм имал такава с пластмасови и съм брал ядовете вече. Сипах хубав бензин около 15 литра. Днес смених и горивния филтър. Разлика няма... Колата ту работи добре, ту забива муцуната. Също така пали доста трудно, а е направена да пали на брнзин и трябва да го оправя това. На газ работи перфектно. Някак я усещам че няма сила на бензин. Ако не стане с ресет на ЕКУ-то ще се свалят дюзите. Просто като знам къде са ги завряли не ми се занимава, затова пробвам с другите неща първо.
Коментар
-
Откачахбведнъж акумулатора за 5 минути, но разлика няма. Като дам пълна газ колта стига до около 4000 оборота и до там. Задържа малко така и оборотите почват да падат до 1000 и пак се вдигат до 4000, и това се повтаря придружено с едно постоянно прекъсване. На газ работи перфектно. Сега съм я оставил за повече време без акумулатор да видим какво ще стане.
Коментар
-
И такааа днес мога да де похваля, че колата вече пали доста добре когато е студена. Обаче има едно зачудване когато е топла. Но предполагам, че в колектора е останала някаква газ и когато я паля на бензин и е в повече горивото докато изкара газта. Някак ми се струва, че не върви както трябва и се чудя дали може да е от това, че имам някъде дупка по генерацията между двигателя и ламбда сондата? Дали при положение, че излизат газове преди ламбдата тя да дава грешни стойности? Също мисля в неделя да махам катализатора, че и той може да прави мизерий...
Коментар
-
Аз също съм с металния колектор и като разкача ламбда сондата не забелязвам разлика във вървежа.Може да спреш газта от кранчето на бутилката за да си сигурен че няма вмешателство. Също така има възможност дюзите (ако си с газов инжекцион) да не са монтирани плътно и около тях да влиза въздух.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар