Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От моно към карбуратор?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не е от палене и каране на къси разстояния.Умишлено съм зареждал догоре загряла,карам определени километри,дозареждам на същата колонка и резултата си е същия.А и тоя разход ми е и зиме и лете и не е от студа сега.
    Това делко е временно просто да видя каква ще е разликата ако аз си нагласям ъгъла на запалването спрямо зададените варианти в заводски вид.Всички знаем,че на газ е добре да се даде повечко предварение.Вместо ТАП аз съм решил да си монтирам делко.Ако съм доволен ще си монтирам такова с датчик на Хол и да не се занимавам с регулиране на чукче/наковалня и да си осигуря еднакво стабилна искра при всякакви режими...дали горе на вала или пак долу в блока няма значение.Но на първо време и това ще свърши работа.Честно казано старата ми кола си работеше екстра с чукче и беше последното нещо,с което съм се занимавал през целия период,в който я карах активно.Просто си купувах хубаво чукче с дупка,стегната пружина и си смазвах кечето,да не се износва и да ми променя разстоянието.Иначе спор няма,че безконтактното е най-доброто
    А за моното и карбуратора също съм съгласен,че моното е по-добро откъм захранване на газ поради едната клапа и невъзможността да се дърпа газ от едната в другата камера както при карбуратора.Но пък с карбуратор върви доста повече особено на бензин.А и там се докарва настройка на газ.
    В крайна сметка нищо няма да режа и кормя.Ако резултатите не са задоволителни или по-лоши винаги мога да си се върна към старото положение.Но от прочетеното по руските форуми за Типо/Темпра съм настроен положително
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #17
      Съжалявам, но четох по диагонал мненията че нямам много време.
      Незнам защо си се вкарал в такива филми с карбуратор и делко от Лада. Аз мога да ти събера един карбуратор от Типо, стига да се разберем нещо сигурно понеже му трябват нови гарнитури. Делко също ти трябва от Типо, те са безконтактни. Незнам какво е това твойто ладово, ама ако е с контакти то значи е много архаично!! Имам и някакви други части, които може да ти потрябват, така че ако не се справяш пиши!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #18
        В сайта на М*гапартс има няколко Вебера по 10-15лв., стига наистина да ги има в наличност, което ще е чудо.
        Не разбирам защо е нужно това превръщане на ФИАТ-а в Ла*а с чукче и наковалня.
        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

        Коментар


          #19
          Контактното е временно само.Да видя за какво става дума като аванси.И повярвайте ми дали е контактно или безконтактно разлика има,но не е някаква кой знае колко огромна...на не една Лада сме слагали безконтактно и не се забелязва някаква космическа промяна.Отделно има много марки безконтактни делка за Лада,които ги има във всички магазини.Комутатори и бобини на път и под път...дори са заменяеми с такива от Фолксваген и не е задължително да са руски.
          Карбуратора е по лиценз на Солекс и за тях има също части навсякъде.Изключително прости,надежни и икономични са.
          Просто не ми се занимава да търся и купувам фиатски карбуратори и делка на по 300+ хил.км,за които няма части,рем.комплекти и т.н.А и някакси искам да преправя нещо,да експериментирам...а не да набуча оригинални части.Просто си ми идва отвътре да си побългарявам

          Засега не съм пипнал нищо,защото не ми остава време да разкостя колата.Постоянно я ползвам покрай празниците,а в последно време ми се случват някакви странни неща с охладителната система и не знам дали няма да се наложи да свалям главата преди да се заема с каквото й да е друго...
          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

          Коментар


            #20
            този карбуратор се прави на газ без плочка,аз бях с такъв на типото (1,4-78кс)гаста си е слагах сам в маркуча преди карбуратора (има плочки и за там )а може да се монтира направо на карбуратора

            Коментар


              #21
              Най добрия разход на газ зимата ми беше 14/100 с темпра 1.6 моно , по принцип харчеше 15-16 и все я базиках мислех че е по газта и така сложих изпарител свещи кабели всичко ново ( кабели тесла - препоръчвам ги нямат нищо общо с магнети , свещи бриск силвър , изпарител мимгаз ) лятото харчеше 10.5-11 вървеше на пушка до 8000оборота , зимата отново разхода 14-15 и така си я карах , и аз имах проблеми с дюзата ..накрая сложих дюза от голф 1.4 става без проблем и колата заработи перфектно ,но само за няколко дни .. после пак ми се появиха давене и прекъсване и какво ли още не .., и аз бях намерил цял колектор с карбуратор от темпра но го затрих някъде бях готов да я качвам на 90 коня ;д
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #22
                Не знам защо,но не си виждам цялото мнение, а само началото. Изтрих това и го пуснах наново,но не се получава нещо. Като дам редакция го виждам цялото,но след рефреш на страницата в темата не се вижда цялото...
                Последна редакция от white_shark; 15.02.2017, 03:14.
                EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                Коментар


                  #23
                  Значи Фиата ме остави преди 2 седмици.Гледах разни други коли,но всички до една не ми допаднаха като състояние/цена.

                  Взех решение да върна моя към живота вместо да купувам на хората скраповете и да се впускам в проекти.Тук поне си знаех какво трябва да се направи и главата падна още на другия ден след като се върнах от разочароващ оглед на поредната кола.
                  Положение беше трагично...Имаше сцепено между две от дупките за водата(тези в средата между 2 и 3 цил.),отделно гарнитурата която свалих(с щампа Fiat-Lancia...може би оригиналната или сменена в оторизиран сервиз Фиат нейде в миналото) само името и беше гарнитура.Разпределителни� � вал гърбицата на 1-ви цил. на изпускателния клапан бе с 4мм. по-ниска.
                  Веднага изкарах една оборудвана глава от старото ми Уно,която бях запазил,но разликите бяха значителни особено що се касае до клапаните: 1.4 е с по-големи всмукателни и по-малки изпускателни докато при 1.5 е обратното - по-малки всмукателни и по-големи изпускателни.Не ми се рискуваше какво ще се получи и затова взех само разпределителния вал,който бе в екстра състояние.
                  Моята глава я закарах да ми я заварят,след което претърпя челен шлайф от 1мм.Прибрах си я и се заех с пасване на клапаните.Наложи се да си купя един изпускателен,защото се появиха язви при пасването на един.Всички други станаха идеално без да текат.Хванах се с малко шкурка пооправих портовете на главата,защото особено във всмукателните качеството на отливката не ми хареса.Не съм ги полирал до огледало(чел съм че и това не е много полезно...макар,че на газ може да не играе роля ама...) просто малко позачистване.Наредих и нови гумички и следва закопчване.
                  Оттам реглаж на хлабините на клапаните с новия вал и качване на всичко обратно.Гарнитури навсякъде нови на Victor Reinz,нова семеринга на разпределителния вал,нови болтовена Goetze.Смених ангренажа Dayco с такъв на Gates (бяха на 32 000км ама ми се стори бая "назъбен по гърба" и реших,че не ме кефи.).Белезите дойдоха доста добре предвид с колко я резнах тая глава.Бяга ми леко на закъснение с една идея.Пробвах да прехвърля зъб към предварение да видя какво се получава,но разминаването е неприемливо голямо за мен.Върнах я на заводското положение.
                  Запалих я вчера и я пробвах.Няма надуване,има парно вече,не се чуват бълбукания и циркулация на антифриз в системата,работи равномерно,гасне и пали доста серт не като преди като миксер :D Днес замерихме и компресията в сервиза на един приятел -> 14,5бар на всички цилиндри.

                  След тестовете по пътя мога да споделя следните впечатления:
                  Звукът от двигателя е осезаемо по-различен.На празен ход работи супер плътно,а при подаване на газ и във високи обороти е доста по-шумен.
                  На ниски обороти има доста приятна тяга.Изтегля с много по-малко подаване на газ от преди и като цяло си движи при нормално каране доста леко
                  От средни към високи обороти си изтегля нормално...не усещам да се е спънал нещо.
                  Единствената особеност е,че на ниска скорост и висока предавка вече се дочува аванс...примерно 30-40 на 4-та или 60-70 на 5-та.Не мога да го нарека минус,защото просто тоя двигател вече е с друг режим на работа и начин на каране.А и като цяло не мисля,че е и нормално да се кара на толкова ниски обороти който и да е бензинов двигател.

                  Днес си играех още с центровката на газта предвид промените,така че може и снощи да не е била настроена като хората и затова да съм чувал аванса.Днес в интерес на истината не съм го чул.Сега засичам разход и ще споделя по-нататък
                  Това,което предстои е като дойде смяна на свещи да сложа един комплект с едно топлинно число по-студени за всеки случай да се застраховам от детонации лятото.Предстои да видим лятото в големите жеги какво ще е положението
                  Последна редакция от white_shark; 15.02.2017, 19:27.
                  EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                  Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                  Коментар

                  Working...
                  X