Не е от палене и каране на къси разстояния.Умишлено съм зареждал догоре загряла,карам определени километри,дозареждам на същата колонка и резултата си е същия.А и тоя разход ми е и зиме и лете и не е от студа сега.
Това делко е временно просто да видя каква ще е разликата ако аз си нагласям ъгъла на запалването спрямо зададените варианти в заводски вид.Всички знаем,че на газ е добре да се даде повечко предварение.Вместо ТАП аз съм решил да си монтирам делко.Ако съм доволен ще си монтирам такова с датчик на Хол и да не се занимавам с регулиране на чукче/наковалня и да си осигуря еднакво стабилна искра при всякакви режими...дали горе на вала или пак долу в блока няма значение.Но на първо време и това ще свърши работа.Честно казано старата ми кола си работеше екстра с чукче и беше последното нещо,с което съм се занимавал през целия период,в който я карах активно.Просто си купувах хубаво чукче с дупка,стегната пружина и си смазвах кечето,да не се износва и да ми променя разстоянието.Иначе спор няма,че безконтактното е най-доброто
А за моното и карбуратора също съм съгласен,че моното е по-добро откъм захранване на газ поради едната клапа и невъзможността да се дърпа газ от едната в другата камера както при карбуратора.Но пък с карбуратор върви доста повече особено на бензин.А и там се докарва настройка на газ.
В крайна сметка нищо няма да режа и кормя.Ако резултатите не са задоволителни или по-лоши винаги мога да си се върна към старото положение.Но от прочетеното по руските форуми за Типо/Темпра съм настроен положително
Това делко е временно просто да видя каква ще е разликата ако аз си нагласям ъгъла на запалването спрямо зададените варианти в заводски вид.Всички знаем,че на газ е добре да се даде повечко предварение.Вместо ТАП аз съм решил да си монтирам делко.Ако съм доволен ще си монтирам такова с датчик на Хол и да не се занимавам с регулиране на чукче/наковалня и да си осигуря еднакво стабилна искра при всякакви режими...дали горе на вала или пак долу в блока няма значение.Но на първо време и това ще свърши работа.Честно казано старата ми кола си работеше екстра с чукче и беше последното нещо,с което съм се занимавал през целия период,в който я карах активно.Просто си купувах хубаво чукче с дупка,стегната пружина и си смазвах кечето,да не се износва и да ми променя разстоянието.Иначе спор няма,че безконтактното е най-доброто
А за моното и карбуратора също съм съгласен,че моното е по-добро откъм захранване на газ поради едната клапа и невъзможността да се дърпа газ от едната в другата камера както при карбуратора.Но пък с карбуратор върви доста повече особено на бензин.А и там се докарва настройка на газ.
В крайна сметка нищо няма да режа и кормя.Ако резултатите не са задоволителни или по-лоши винаги мога да си се върна към старото положение.Но от прочетеното по руските форуми за Типо/Темпра съм настроен положително
Коментар