Здравейте колеги ,снощи се сблъсках с един проблем , вчера сутринта запалих колата и отидох на работа съвсем нормално, паркирах и угасих колата.Вечерта като свърших работа влязох в колата врътнах и до там.... само върти но не иска даже да препали, помислих , че е свършило горивото затова долях с една туба 5 литра , но пак същото... само върти и никакво препалване/Откачих маркучите за гориво които влизат в двигателя за да видя дали изобщо стига горивото до него , и всичко си беше наред , като дам на контакт помпата си работи и пуска гориво към двигателя.Вече се чудя и не знам на какво може да се дължи , изхабих един акумулатор от въртене и даже веднъж не припали... Моля за помощ някой ако има на предвид какво е.... P.S : Не знам дали има нещо общо но от край време си имам 2 проблема:1-вият е , че примерно когато съм на 2ра и реша да настъпя колата на около 2000-2500 оборота усещам едно придърпване и загуба на мощност за няколко секунди същото се получава когато не съм на скорост и изфорсирам колата до 6000 оборота когато преминава оборотомера през 2000 оборота спира за секунда там.2-рият проблем при разкачане на акумулатора , колата сякаш си губи настройките и първите няколко часа е ужас за каране , придърпва повече от 3000 оборота не може да вдигне след това се оправя от самосебе си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не иска да запали Bravo 1.8 GT
Collapse
X
-
stanleyhacker написа:Като за начало извади една свещ, подпри я на двигателя с клещи и накарай някой да завърти стартера.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес ходих на сервиз , там ми казаха , че няма проблем с имобилайзера , казаха , че бензиновата помпа на контакт работи на 2 бара , а като завъртиш да пали и пада на 1 бар.Но дори да е така не трябва ли поне да препалва за малко ? а и не усетих никакви симптоми като ходих към работа когато спря да пали
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар