Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не иска да запали Bravo 1.8 GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не иска да запали Bravo 1.8 GT

    Здравейте колеги ,снощи се сблъсках с един проблем , вчера сутринта запалих колата и отидох на работа съвсем нормално, паркирах и угасих колата.Вечерта като свърших работа влязох в колата врътнах и до там.... само върти но не иска даже да препали, помислих , че е свършило горивото затова долях с една туба 5 литра , но пак същото... само върти и никакво препалване/Откачих маркучите за гориво които влизат в двигателя за да видя дали изобщо стига горивото до него , и всичко си беше наред , като дам на контакт помпата си работи и пуска гориво към двигателя.Вече се чудя и не знам на какво може да се дължи , изхабих един акумулатор от въртене и даже веднъж не припали... Моля за помощ някой ако има на предвид какво е.... P.S : Не знам дали има нещо общо но от край време си имам 2 проблема:1-вият е , че примерно когато съм на 2ра и реша да настъпя колата на около 2000-2500 оборота усещам едно придърпване и загуба на мощност за няколко секунди същото се получава когато не съм на скорост и изфорсирам колата до 6000 оборота когато преминава оборотомера през 2000 оборота спира за секунда там.2-рият проблем при разкачане на акумулатора , колата сякаш си губи настройките и първите няколко часа е ужас за каране , придърпва повече от 3000 оборота не може да вдигне след това се оправя от самосебе си.

    #2
    Като за начало извади една свещ, подпри я на двигателя с клещи и накарай някой да завърти стартера.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      кола

      А 2-рият проблем не е проблем като покараш 30км или 20 минути и няма проблем Датчика да прави проблем а това със свещта на колегата ще му е трудно малко щото бубината и свещта е заедно на лулата -няма кабелима 4 бубини Да не е било студ
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        stanleyhacker написа:
        Като за начало извади една свещ, подпри я на двигателя с клещи и накарай някой да завърти стартера.
        това не го прави. Няма по лесен начин да изгориш бобина. Иначе тая кола и една година да я държиш без АБ все тая нищо не губи. Провери масите. Провера буксата на термодатчика. Ако не това идва ред на черния капак до първи цилиндър
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Още нещо. Газ има ли? Вероятност да се дави или да са замръзнали гърнетата?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Как се проверява дали има искра тогава? И аз съм с 4 бобини.Сещам се още нещо за колегата: датчика на коляновия вал ако не работи, никога няма да припали.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Здравейте , днес си взех кабели за диагностика и ми излезе следната грешка , разбирам , че е свързано с имобилайзера , но до там... какво трябва да предприема ? има ли как да се изключи ? даже не знам къде се намира и къде да търся проблема...
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Проблема е акумолатора или маса.има три маси. Пробвайте да и подадете ток с кабели от друг автомобил
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Днес ходих на сервиз , там ми казаха , че няма проблем с имобилайзера , казаха , че бензиновата помпа на контакт работи на 2 бара , а като завъртиш да пали и пада на 1 бар.Но дори да е така не трябва ли поне да препалва за малко ? а и не усетих никакви симптоми като ходих към работа когато спря да пали

                  Коментар


                    #10
                    Моята помпа умря изведнъж,както си карах,без никакви предишни симптоми.
                    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                    Коментар


                      #11
                      Аман от майстори разбирачи , сменихме помпата и пак не е това , успя да запали колата с някакъв кабел и каза , че най вероятно е от датчик на разпределителния вал... а като запали колата клапаните тракаха доста силно. Вече не знам какво да правя....

                      Коментар


                        #12
                        Проблема ти е релето на бензиновата помпа сменяш го се оправя аз имам същия проблем сега само че аз съм фиат купе 1.8 одолу под жапката е при мен.

                        Коментар

                        Working...
                        X