Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблемите са ежедневие (сама си дава газ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    С изкаран маркуч на стъпквото моторче няма да може да караш, вервай ми Даже няма да може да запалиш.ТПС е забучен в моното от към страната на гофрирания маркуч. Но там по принцип не трябва да разбутваш защото позицията му е калибрирана фабрично. Хванат е с 4 болта, но не са в дупки, а в канали, т.е. може да се размести, което не е много препоръчително Там пипай в краен случай.
    неска така я запалих и карах без стъпково моточе нали докато загрее работи и като аванс в оборотите до 2500 3000 нз става студено и трудно за ремонти нямам шестограми
    fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

    Коментар


      #17
      ще ми обясните ли да не пускам нова тема инсталирах си fiatecuscan и я подкарах, нямам кабел kkl как се процедира слага се кабела и си осъществява връзка ли само това в смисъл няма ли някъде ориентировъчни данни и грешки с кодове последователността как е за не изгори нещо
      fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

      Коментар


        #18
        При мен изобщо не палеше с откачена букса на степ мотора, но може да е заради метановата уредба, не знам кое как е вързано.FiatECUScan има режим на симулация, т.е. без да си го вързал към колата, Ctrl+F10 (или задържаш Ctrl и с мишката натискаш Connect) натискаш и ще разгледаш какви данни има.. общо взето тоя тоя мотор няма много електроника, така че инфото не е много.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          благодаря дано утре времето да е хубаво тук в пловдив утре ще е 5 градуса и то към обяд пак студ ако успея да намеря гараж добре ще е, но се чуда какво да му чистя на това моторче :D а нови са доста скъпи особенно в axm
          fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

          Коментар


            #20
            това със симулацията не става при мен моята версия е 2,7 може би е по нова
            fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

            Коментар


              #21
              Не знам дали е същото, но аз имах подобен проблем на типото. чак 5000 оборота не е дигало, но докъм 2000 и то като загрее.Оказа се много просто нещо, само ако знаеш че е то! Моторчето за празен ход нали има един пишок дето бута дросела. Та на края му има бутон който "усеща" че е подпряло в дросела и е време мотора да върне към празен ход. Това е така нареченото меко връщане на газта.Ако бутона не прави верига, моторчето никога не разбира че си върнал педала и пишока е изваден в готовност да поеме меко дросела.Ремонта е супер лесен, но не се сещам посробности, но бутона беше на резба, не знам права или обратна, само трябва да се почистят контактите и да се позавие повече резбата. Проверява се за верига с мултицет.Надявам се да съм обяснил поне малко.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #22
                stanleyhacker написа:
                Не знам дали е същото, но аз имах подобен проблем на типото. чак 5000 оборота не е дигало, но докъм 2000 и то като загрее.Оказа се много просто нещо, само ако знаеш че е то! Моторчето за празен ход нали има един пишок дето бута дросела. Та на края му има бутон който "усеща" че е подпряло в дросела и е време мотора да върне към празен ход. Това е така нареченото меко връщане на газта.Ако бутона не прави верига, моторчето никога не разбира че си върнал педала и пишока е изваден в готовност да поеме меко дросела.Ремонта е супер лесен, но не се сещам посробности, но бутона беше на резба, не знам права или обратна, само трябва да се почистят контактите и да се позавие повече резбата. Проверява се за верига с мултицет.Надявам се да съм обяснил поне малко.
                това е много интересно, нямам ограничаване на оборотите т.е там където казваш има си ораничител но растоянието е повече от 1 см не опира в ограничителя, не знаех че прави верига как се оправя, жилото си е добре натегнато при мен а капсолована пъпка не е на резба има резба в цилиндърчето на стъпковото но то не се върти
                fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                Коментар


                  #23
                  просто убита работа и това е нищо не се вързва от това което става как може студена да си пали добре на 1500 оборота след това падат на 850 след това почва да се форсира до 2000 периодично след още минута оборотите са над 5000 гася колата бутам жилото за газта и буталцето на стъпковото моторче с пружинката и всичко се оправя !? даааа ама тази малка пружинка не може да ти отвори дросела до 5000 оборота съответно и tps ми е заминал
                  fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                  Коментар


                    #24
                    Или аз не съм обяснил правилно или на 1.4 е по-различно от 1.6 типо. Както и да е, вижЗа да разбереш дали е от моторчето, изчакай момент в който работи на нормални обороти и тогава извади буксата му. Ако е от него, ще държи същите обороти. (освен ако не пускаш различни консуматори)Не мисля че е tps, щеше да има различни симптоми.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #25
                      аз пък си мисля че марката е проблем, няма да пиша повече в темата, просто такова нещо не бях виждал никога, всеки път различни морафети благодаря на всички които писахте и по един или друг начин се опитахте да ми помогнете
                      fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                      Коментар


                        #26
                        Е в тоя мАтор почти всичката електроника е на BOSCH, така че се сърди на немеца. Според мен или ти дърпа въздух (по-малко вероятно) или на TPS сензора са му заминали пътечките. Аз тука от форума взех TPS втора употреба за 20лв.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          все едно се сърдиш на голф 3 1,6 abu

                          Коментар


                            #28
                            Josef Gazara написа:
                            аз пък си мисля че марката е проблем, няма да пиша повече в темата, просто такова нещо не бях виждал никога, всеки път различни морафети благодаря на всички които писахте и по един или друг начин се опитахте да ми помогнете
                            Не знаех, че и деца пишат във форума.

                            Коментар


                              #29
                              stilo_new написа:
                              Josef Gazara написа:
                              аз пък си мисля че марката е проблем, няма да пиша повече в темата, просто такова нещо не бях виждал никога, всеки път различни морафети благодаря на всички които писахте и по един или друг начин се опитахте да ми помогнете
                              Не знаех, че и деца пишат във форума.
                              Еее недей така де. Колегата, го е написал в изблик на негативна емоция.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #30
                                И на брат ми колата прави така, поправя го като дръпне някакви жици някъде и се оправя временно, мисли си, че някаква жица се е прекъснала, но за сега не е установил от къде точно я прави тая мизерия. На тези Фиат-и е различно моторчето за празен ход от на Типо, имал съм Типо и го знам това нещо с копченцето, колко съм го намествал не е истина. Странно, че електрониката е немска, но на немските коли си работи а на италианките все им е проблем.

                                Коментар

                                Working...
                                X