здравейте приятели симпатизанти и съфорумници, здравейте фенове на италианското автомобилостроене, имам проблем и ще се радвам някои да ми обясни защо колата си дава сама газ браво (1.4 12в) има стъпково моторче коета го изчистих беше в бензин добре работеше, но пак си дава газ и тръгва сама и то рязко :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблемите са ежедневие (сама си дава газ)
Collapse
X
-
Re: проблемите са ежедневие (сама си дава газ)
Josef Gazara написа:здравейте приятели симпатизанти и съфорумници, здравейте фенове на италианското автомобилостроене, имам проблем и ще се радвам някои да ми обясни защо колата си дава сама газ браво (1.4 12в) има стъпково моторче коета го изчистих беше в бензин добре работеше, но пак си дава газ и тръгва сама и то рязко :DКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
колеги проблема е много голям изгарят бошоните един по един запалката и централното на са едно вече 3 ти бушон за седмица сменям 20A мисля че е 25A но трябва да видя в мануала, радиото ми изгоря ще свалям панелчето да видя, но това за оборотите е много сериозно не е 2000 3000 а 5500 6000 на максимални обороти и вчера щях да блъсна две коли на паркинга :D ичистих куплунга за стъпковото моторче ама маи не е от него проблема оффффfiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc
Коментар
-
До ден днешен не разбирам каква е връзката, но на мен същите номера ми ги правеше, когато ми се беше цепнал изпускателния колектор по средата. На бензин оборотите на празен ход ми бяха около 4000, а на газ- 5500-6000. Проблеми с високи обороти съм имал и при откачен вакуум на регулатора за налягането на бензина, също така и от сцепена тръба на сервото на спирачките.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
имаш ли темп. датчик на инжекциона? Не светва ли грешка като се форсира?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
и аз това си мисля не няма лампичка да светне има температурен датчик които е затапен той е за температурата на входящия въздух които постъпва от филтъра и отива в моното тук в техническото ръководство пише air intake flap control actuator mass air flow sensor маи работи с вакум и като е +9 градуса !? отделно е че като загрее ги прави тези номера, но ще карам без него или механичен проблем в стъпковото моторче ще карам без него ами tpsfiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc
Коментар
-
е не може тaкa стъпковия мотор се ръководи от темп дaтчик,Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Стъпковия мотор се ръководи от синия температурен дачтик на термостата когато си на празен ход. Затова като запалиш колата и е студена оборотите са 1500. Но не вярвам там да е проблема. Или дърпа яко въздух или ТПС сензора е с изтъркани пътечки. Можеш да го откачиш тоя датчик, тогава ще ти свети лампата на инжекциона и оборотите на празен ход ще са пак около 1500 дори и като загрее колата. Но поне ще видиш и без датчик вдигат ли се до 5000. Колата ще пали и върви дори без синия датчик.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Не ми се занимава въобще с глупости честно казано, вчера температурата ми показа 100 градуса !? не съм я карал толкова, но ще покарам с изваден куплунг на стъпковото моторче за да видя че не е от него а този потенциометър какво е резистор нещо ли !? гофрирания маркуч е здрав може би въздушния филтър е за смяна но ще го изсмуча с прахосмокачката днес.fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc
Коментар
-
С изкаран маркуч на стъпквото моторче няма да може да караш, вервай ми Даже няма да може да запалиш.ТПС е забучен в моното от към страната на гофрирания маркуч. Но там по принцип не трябва да разбутваш защото позицията му е калибрирана фабрично. Хванат е с 4 болта, но не са в дупки, а в канали, т.е. може да се размести, което не е много препоръчително Там пипай в краен случай.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар