Здравейте, от известно време нямам свястно парно. Чудя се дали е от термостат, защото колата загрява уж бързо до една степен, но след това пак немога да достигна оптималната температура за отопление в купето. Дори предния прозорец не може да се изсуши нормално, което пък ме довежда до мисълта, мога ли да обвиня радиаторче на парното. Другото което е в градски условия при по продължително каранете, дори и сега в тези по-студени дни перката си включва, но излезна ли на извънградско стрелката на температурата седи на 2мм от най-долно положение. Иначе в града държи горе долу там където съм изобразил с червена стрелка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат или ... брава 1.6
Collapse
X
-
Определено е термостата. Ако си решил да го сменяш сам, маха се компютъра и от там се работи. Малко си е занимавка. Ако няма да го сменяш скоро, може да сложиш един кашон пред радиатора. Малко помага, но внимавай че може пък да я прегрееш ако не следиш температурата. Аз така навремето ходих до София, почти нямаше извънградско файда от кашона, но във града позагря доста.
Коментар
-
Готово, смених си термостата, но забравих да погледна на колко градуса заработва. Марката е Vernet, незнам колко са читави. Явно никога съм нямал свястен термостат откакто колата е при мен, защото сефте усетих такава яка топлина. Въпроса ми е стрелката се качва до средата и 1-ва степен на перката се включва чак тогава, охлажда малко време и стрелката пада на 1мм под средата. Нормално ли е така и трябва ли да се притеснявам?
Коментар
-
vnukata написа:Готово, смених си термостата, но забравих да погледна на колко градуса заработва. Марката е Vernet, незнам колко са читави. Явно никога съм нямал свястен термостат откакто колата е при мен, защото сефте усетих такава яка топлина. Въпроса ми е стрелката се качва до средата и 1-ва степен на перката се включва чак тогава, охлажда малко време и стрелката пада на 1мм под средата. Нормално ли е така и трябва ли да се притеснявам?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Трябва да стои точно там, на една идея (или 1мм) под средата. Това което не ми хареса, е че стига до пускане на първа степен сега зимата, освен ако не я оставяш да работи на място дълго време. Лятото по задръстванията на този мотор е нормално и втора степен да се включва по светофарите, което става някъде на 3-4мм след средата и бързо я сваля пак на 1мм под средата. Може малко въздух да е останал. Като покараш известно време сама ще се обезвъздуши. Иначе за марката на термостата е все тая. Сега и разхода ще падне малко, а ако я караш на дълго и повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар