Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат или ... брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат или ... брава 1.6

    Здравейте, от известно време нямам свястно парно. Чудя се дали е от термостат, защото колата загрява уж бързо до една степен, но след това пак немога да достигна оптималната температура за отопление в купето. Дори предния прозорец не може да се изсуши нормално, което пък ме довежда до мисълта, мога ли да обвиня радиаторче на парното. Другото което е в градски условия при по продължително каранете, дори и сега в тези по-студени дни перката си включва, но излезна ли на извънградско стрелката на температурата седи на 2мм от най-долно положение. Иначе в града държи горе долу там където съм изобразил с червена стрелка.
    Прикачени файлове

    #2
    Смени термостата

    Коментар


      #3
      Термостат, без или...
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Определено е термостата. Ако си решил да го сменяш сам, маха се компютъра и от там се работи. Малко си е занимавка. Ако няма да го сменяш скоро, може да сложиш един кашон пред радиатора. Малко помага, но внимавай че може пък да я прегрееш ако не следиш температурата. Аз така навремето ходих до София, почти нямаше извънградско файда от кашона, но във града позагря доста.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги, термостат ще се сменя значи. С картони и аз съм играл преди време, но е просто облекчаващо средство за момента.

          Коментар


            #6
            Готово, смених си термостата, но забравих да погледна на колко градуса заработва. Марката е Vernet, незнам колко са читави. Явно никога съм нямал свястен термостат откакто колата е при мен, защото сефте усетих такава яка топлина. Въпроса ми е стрелката се качва до средата и 1-ва степен на перката се включва чак тогава, охлажда малко време и стрелката пада на 1мм под средата. Нормално ли е така и трябва ли да се притеснявам?

            Коментар


              #7
              vnukata написа:
              Готово, смених си термостата, но забравих да погледна на колко градуса заработва. Марката е Vernet, незнам колко са читави. Явно никога съм нямал свястен термостат откакто колата е при мен, защото сефте усетих такава яка топлина. Въпроса ми е стрелката се качва до средата и 1-ва степен на перката се включва чак тогава, охлажда малко време и стрелката пада на 1мм под средата. Нормално ли е така и трябва ли да се притеснявам?
              Така както го обясняваш ми се струва, че имаш перфектно работеща охладителна система.
              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

              Коментар


                #8
                Трябва да стои точно там, на една идея (или 1мм) под средата. Това което не ми хареса, е че стига до пускане на първа степен сега зимата, освен ако не я оставяш да работи на място дълго време. Лятото по задръстванията на този мотор е нормално и втора степен да се включва по светофарите, което става някъде на 3-4мм след средата и бързо я сваля пак на 1мм под средата. Може малко въздух да е останал. Като покараш известно време сама ще се обезвъздуши. Иначе за марката на термостата е все тая. Сега и разхода ще падне малко, а ако я караш на дълго и повече.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Супер, значи е станала работата. Благодаря ви за отделеното време

                  Коментар

                  Working...
                  X