здравейте колеги.както всяка година по това време около коледа винаги ми се случва по нещо лошо.миналата година на 25-ти ми удариха пунтото пред нас а тази година колата прегря яко а 1 ден след това ми откраднаха номерата пред блока.та по темата.от как съм я взел тази кола(4 месеца)ми прави впечатление че като карам извънградско с скорост от 120 да кажем колата загряваше с едно деление над средата.градско никога не ми е правила проблем дори седеше 1 деление под средата.онзи ден долях за пореден път малко антифриз но съм забравил да сложа капачката на разширителния съд и като тръгнах по магистралата от сливница към софия стана белята.както карах с 120-130 забелязах че стрелката на водата започна да минава средата доста бързо и докато намалявах опитвайки се да отбия вече срелката отиде в червеното и мотора загасна в движение.като отбих все едно бях в ада.седя в купето и чувам как отпред всичко ври.не преувеличавам изобщо.отварям капака и гледам как разширителния съд ври и пуши като тенджара под налягане.двигатела вече не поиска да запали но и си промени звука докато върти стартера.че главата е крива то е ясно но дали може да се е случило нещо на бутала сегменти лагери вал.днес започнах разкомплектоването на мотора и ми направи впечатление че свещите ги разбих на ръка без грам усилие.термостата го свалих но дайте идея как да го пробвам.и най хубавото от тази коледна история е че на другия ден слизам с един куп инструменти до колата забелязвам че и двата номера ги няма.беше като нов внос.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мареа 1.8 мега прегряване по време на движение
Collapse
X
-
Отваряне на мотора, задължително шлайф на глава, гарнитура, препасване на клапани и тн., отдели време да отвориш и изчистиш хидравличните повдигачи и да се надяваме да си пак в играта, щом няма други паразитни шумове в мотора.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Като отвориш мотора ще разбереш. Преди това само гадаем.От прегряване съм виждал крив блок. Не глава, а блок! И хидравлични удари-главата се изкривява, влиза вода в цилиндъра и на следващия опит за палене следва хидравличен удар. Един го помня...две от буталата стояха с 2-3 мм по-ниско от останалите две-криви биели.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар