Здравейте ! Изчетох всички теми по въпроса но не намерих решение за мен ! Имам тресене на празен ход , което не мога да премахна вече 1 година ! Всичко което пише по темите съм пробвал, 1-дросел смяна и почистване + обучение 2-ревизирано ECU в София при Михаил 3-презацепване на ангренажа 4-пати проверен 4-всички датчици проверени 5-бобини + дюзи проверениНа диагностика показва завишен вакум в колектора !!! MAF - сензора работиМайстора на които имам доверие се съмнява за износен разпределителен вал или пропаднал клапан на главата ! Моля за помощ !!! Не знам вече какво да правя !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 16 103к.с. - проблем с празния ход
Collapse
X
-
А тампоните на двигателя как са? Ако има износен вал или пропаднал клапан ще се отрази на работата на двигателя и при живи данни ще се забележи. Дюзите как са? И дали някоя не е за почистване. И какво означава повишен вакуум? Дай стойност. Маф може да работи, ама да дава грешни стойностти. ЕКУ то отчита грешка само при прекъснал датчик, но такъв който дава грешни данни не пали чека и не записва грешка. Според мен трябва диагностика при такъв майстор който гледа данни и прави задълбочен аннализ и познава марката и модела , а не еди какво си май не е наред.
Коментар
-
вакума в колектора като стойности достига 550 а трябвало да бъде 350-400 не знам в каква мерна единица е ! Дюзите и бобините са проверени !!! Тампоните са здрави а клатенето на празен ход е доста голямо няма как да е от тампон !!! ако вала е износен (по вероятно всмукателния ) какви трябва да са симптомите !!
Коментар
-
Ако вала е износен ще щракат клапани яко. По-скоро смени мястото където ти проверяват зацепване дроселато. Ако е с грешен инструмент или начин 16 пъти да го зацепят все тая. Пробвай с друг МАП просто той може да дава грешни стойностти, и дали не е доста зацапан. Моят го почиствам понякога защото доста се цапа.Стъпковият двигател как е проверен и как почистен дросела.?Алтернатора замерен ли е? Колата върви ли и има ли мощност? Откачи някой от вакуумите след дросела и виж дали ще се подобри работата.
Коментар
-
Центровката е на 100% гарантирам не само един майстор я е гледал и с различни пети е проверявана !!! колкото до MAF сензора направих проба с друг от морга и няма разлика , моя беше видимо чист но пак го почистих !!! Колата има и газ и на двете горива е еднаква !!! Може ли да е от тези картерни вентилации макар че много ме съмнява !!! И на тапите диагностики показва само това ЗАВИШЕН ВАКУУМ в колектора и за нивото на горивото но то това няма как да е от него !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар