Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.2i 8v - Гасне на празен ход и в движение на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.2i 8v - Гасне на празен ход и в движение на газ

    Преди 1 седмица купих Fiat Punto 1.2i 8v - 60hp / 2005 г. -С газ BRCПроблема е следния - Паля и тръгвам към работа, когато освободя от скорост и натискам спирачката плавно за да спра на светофар, малко преди да спре колата гасне . Особеното е че когато изгасне светва лапичката на волана и акумулатора, при връщане на ключа и опит за запалване тези 2 лапички не гаснат, като светва и друга лампичка - кола и ключ (имобилайзер) и колата не може да запали. Аз откачам акумулатора за 1 секунда и след това лампичките изчезват и мога да запаля. А когато е на газ върви добре докато в един момент не изгасне по същият начин както на бензин (празен ход ) или при потегляне от място с малко повече газ . Дори когато съм със скорост от 100 км/ч (постоянна) пак ми е гаснала в движение без никаква причина. Като на таблото светват същите индикатори волан и акумулатор. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели или да препоръча някой майстор /сервиз
    Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

    #2
    изпарителя ти е за настройка и найвероятно трябва да се промени въздушния поток на колата. Иначе да светва защото колата пали директно на газ с прекъсната дюза. Пробвай да запалиш следващия път на бензин и няма да ти светят дюзички.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Започни с проверка на масите и състояние на АБ.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        изпарителя ти е за настройка и найвероятно трябва да се промени въздушния поток на колата. Иначе да светва защото колата пали директно на газ с прекъсната дюза. Пробвай да запалиш следващия път на бензин и няма да ти светят дюзички.
        Благодаря ти за отговора, а иначе никога не я паля на газ. Винаги на бензин и след поне 30 градуса я превключвам на газ. Странното е че на газ гасне 2 пъти по-често.
        Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

        Коментар


          #5
          kiriluz1 написа:
          Започни с проверка на масите и състояние на АБ.
          Какво точно означава АБ ?!
          Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

          Коментар


            #6
            mr.eko написа:
            Благодаря ти за отговора, а иначе никога не я паля на газ. Винаги на бензин и след поне 30 градуса я превключвам на газ. Странното е че на газ гасне 2 пъти по-често.
            Имах темпра карбуратор на газ, гаснеше по същия начин заради лоша маса, особено като се увеличи консумацията от натисната спирачка или включен вентилатор на радиатора или друг голям консуматор и гаснеше както си караш .АБ=акумулаторна батерия

            Коментар


              #7
              Утре съм на преглед в сервиза BRC Bulgaria- Дружба, надявам се че там ще помогнат защото бях при сервизчето на бул.овча купел (валери) само ми взе 25 за диагностика и нищо не ми каза, при положение че колата угасна пред тях, включи да я чете и вика че нищо не излиза ... Бях в Темпо Сервиз - седя там 2 дена и ми викат че не могат да я накарат да угасне ... Дано поне в брц да знаят нещо повече. Ако знаете някой който ще може да помогне предложете
              Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

              Коментар


                #8
                кола

                Ето това може да направиш преди настройка https://www.youtube.com/watch?v=gqqi...wjwN_KyVfkOlvK
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Ето това може да направиш преди настройка https://www.youtube.com/watch?v=gqqi...wjwN_KyVfkOlvK
                  За съжаление едва ли ще мога да го направя това, тъй като в софия нямам възможност и елементарни инструменти . А интересно ми е защо го прави този номер - след като изгасне да трябва да махна клема и да закача отново за да мога да запаля ?!
                  Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

                  Коментар


                    #10
                    Точно в BRC едва ли ще ти решат проблема... По-скоро иди при Мишо (Мишо газ сервиз)
                    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                    Коментар


                      #11
                      Стига бе хора ! Никой ли не е имал такъв проблем с пунто ?!
                      Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

                      Коментар


                        #12
                        Това си е чист електричарски проблем, но не мисля че това което описваш е нещо специфично за пунто. Трябва ти някой който разбира малко от токове по колата и да провери всички клеми и букси на всеки малко-по-дебел кабел. Аз бих започнал от клемите на акумулатора. Има и някаква възможност да има проблем в алтернатора (динамото). Може да пробваш с друго, за което е сигурно че работи. Заедно с него сложи и един читав акумулатор за пробата, а ако знаеш че твоя е на 5+ години направо си купи.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          Измери колко ток отдава алтернатора когато има товар например дай къси,дълги.
                          Fiat Brava 1.6 16v 103 konq <3

                          Коментар


                            #14
                            stanleyhacker написа:
                            Това си е чист електричарски проблем, но не мисля че това което описваш е нещо специфично за пунто. Трябва ти някой който разбира малко от токове по колата и да провери всички клеми и букси на всеки малко-по-дебел кабел. Аз бих започнал от клемите на акумулатора. Има и някаква възможност да има проблем в алтернатора (динамото). Може да пробваш с друго, за което е сигурно че работи. Заедно с него сложи и един читав акумулатор за пробата, а ако знаеш че твоя е на 5+ години направо си купи.
                            Благодаря за отговоря. Интересното е че когато колата гасне не личи по нищо да се смущава ел. инсталацията - Нищо от фарове, арматурно табло не изгасва а просто намалява силата на светлината съвсем малко, което е разбираемо след като двигателя е загаснал вече. Ще пробвам с нов или по-мощен акумулатор.
                            Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

                            Коментар


                              #15
                              emral1997 написа:
                              Измери колко ток отдава алтернатора когато има товар например дай къси,дълги.
                              Благодаря за отговора За съжаление аз няма как да замеря, нямам уред ... Но съм пробвал да я натоваря с вентилатор купе на макс, климатик, дълги, подгряване на стъклото и при натоварването сама си вдига оборотите и поддържа докато има натоварване, в някои случаи гасне на момента при натоварването, в други пък държи по 15 минути и от нищото гасне . Възможно ли е да е проблем с стъпковото моторче и ако може някой да ми обясни как да го сваля
                              Fiat Punto 1.2i 8v 60hp - 2005

                              Коментар

                              Working...
                              X