Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне преди да загрее Lancia Y 1.2 16v 86hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне преди да загрее Lancia Y 1.2 16v 86hp

    Здравейте колеги! Нов съм във форума и се извинявам ако темата не е за тук. От няколко дни колата взе да ми гасне точно преди да загрее двигателя. Като я запаля в началото работи добре при студен мотор, след около 2,3 минути като вземе да загрява и когато трябва да свали оборотите те падат до 500 600 и след малко гасне, така докато не загрее, след като загрее вече няма никакви проблеми. Закачих я на компютър показа стъпков мотор изчистихме го, сменил съм кабели и свещи замерихме бобините всичко е наред, изчистил съм дроселовата клапа но гасненето си остана. Някой ако има идея от какво може да е или ако се е сблъсквал със същият проблем нека сподели.

    #2
    След тези манипулации е хубаво да ресетнеш бенз. еку. И си провери кабели и свещи.

    Коментар


      #3
      Нещо ме съмнява температурния датчик, ако не се лъжа стъпковото моторче трябва да получава от някаде информация за студен и топъл двигател.

      Коментар


        #4
        Температурните датчици са два,единия е в главата,другия на радиатора. Тоз в главата май показва на стрелката в таблото, другия е за перката ама може и да греша
        Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

        Коментар


          #5
          Кой датчик изпраща информация за двигателя дали е топъл или студен, предполагам този който е на главата ако не се бъркам

          Коментар


            #6
            Re: Гасне преди да загрее Lancia Y 1.2 16v 86hp

            Creative8555 написа:
            ...показа стъпков мотор изчистихме го...
            Изчистихте грешката или ревизира стъпковия мотор? Дори и само след демонтаж-монтаж на стъпковия мотор задължително се пуска адаптация, иначе се държи точно по начина който описваш.
            Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

            Коментар


              #7
              Майстора го свали почисти го със спрей после го раздвижваше електронно като вдигаше и намаляше оборотите, ако беше от съпковия мотор предполагам, че и като загрее ще ги прави тия номера с оборотите а тя работи като часовник като е загряла.

              Коментар


                #8
                Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термъдатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Creative8555 написа:
                  почисти го със спрей после го раздвижваше електронно
                  При теб то не е просто моторче за празен ход, ти нямаш жило на газта което да отваря дроселната клапа, управлението става по електронен път точно от това моторче. А то не е само моторче, към него и потенциометър който отчита положението на дроселната клапа, и връща информация към компютъра за да знае той колко "газ" да подава. За да работи всичко това коректно при различните режими (празен ход при топъл или студен двигател, ускорение, плавно сваляне на оборотите при изключване от скорост,...) си трябва адаптация. Ако майстора ти не знае това, или пък не знае как се пуска, бегай далече от него, остави го да си пръска със спрея и да се чеше по главата.
                  Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термодатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.
                    Пробвал ли си Без термодатчик си пали като пич и си работи идеално по зададени стойностти, само дето включва вентилатора на двигателя за да не прегрее. Пробвано лично от мен на Мареа 1,6 16v. и Стило 1,9jtd. Не смятам че тук има разлика.И пиновете са три Както по назад съм писал ресет и ако тогава не се оправи цапане на ръцете в двигателния отсек.

                    Коментар


                      #11
                      Майстора и той е една чайка първо каза стъпков мотор после проблема бил в компютъра и какви ли още не. Сега събота ще я карам при друг да видим той кво ще измисли. И ако не се лъжа има жило на газта. Интересното е беше, че датчика на двигателя при студен мотор показваше 108 градуса а този на всмукателния колектор 70 градуса.

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термодатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.
                        Пробвал ли си Без термодатчик си пали като пич и си работи идеално по зададени стойностти, само дето включва вентилатора на двигателя за да не прегрее. Пробвано лично от мен на Мареа 1,6 16v. и Стило 1,9jtd. Не смятам че тук има разлика.И пиновете са три Както по назад съм писал ресет и ако тогава не се оправи цапане на ръцете в двигателния отсек.
                        да миналата събота. И не пали пищи с фатална грешка и не пали
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Два датчика едновременно да дадат фира е малко вероятно аз бих проверил буксите им, а също така и масите на колата. Понякога заради лоша маса се случват подобни неща. Иначе там където започнат с думите заминал е компютъра бягам, това се установява след отхвърляне на всички други възможности.

                          Коментар


                            #14
                            Днес я карах при друг майстор закачихме на компютъра и каза, че всичко е ок не знаел от какво може и проблема си остана сега утре ще погледна масите, кабелите и буксите дали всичко е ок. Също така не знам тук ли е мястото но бях писал преди време във форума на ланчия но там колегите не са от най-активните постоянно ми се занулява дневния трип и не показва нищо докато не загрее колата или не поработи малко. Някой знае ли от какво може да е мислех си за акумулатора но той е чисто нов.

                            Коментар


                              #15
                              Днес отново се занимавахме цял ден с колата, направихме така наречената адаптация със стъпковия мотор с компютър и проблема си остана същия, пробвахме със друг стъпков мотор, пробвахме със дръг датчкик за температура който е на главата и пак си гасне колата преди да достигне 90 гр. Когато е студена и я запаля държи около 1300 1500 оборота и след около 6 7 секунди ги сваля на 1100 след като почне да загрява и почват да падат на 900/500/1000 докато не загрее и забиви на 900 като часовник. Някой ако има идея от какво може да ги прави тези номера нека сподели.

                              Коментар

                              Working...
                              X