Здравейте колеги! Нов съм във форума и се извинявам ако темата не е за тук. От няколко дни колата взе да ми гасне точно преди да загрее двигателя. Като я запаля в началото работи добре при студен мотор, след около 2,3 минути като вземе да загрява и когато трябва да свали оборотите те падат до 500 600 и след малко гасне, така докато не загрее, след като загрее вече няма никакви проблеми. Закачих я на компютър показа стъпков мотор изчистихме го, сменил съм кабели и свещи замерихме бобините всичко е наред, изчистил съм дроселовата клапа но гасненето си остана. Някой ако има идея от какво може да е или ако се е сблъсквал със същият проблем нека сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне преди да загрее Lancia Y 1.2 16v 86hp
Collapse
X
-
Re: Гасне преди да загрее Lancia Y 1.2 16v 86hp
Creative8555 написа:...показа стъпков мотор изчистихме го...Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термъдатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Creative8555 написа:почисти го със спрей после го раздвижваше електронноFiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
S_BANKOV написа:Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термодатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.
Коментар
-
Майстора и той е една чайка първо каза стъпков мотор после проблема бил в компютъра и какви ли още не. Сега събота ще я карам при друг да видим той кво ще измисли. И ако не се лъжа има жило на газта. Интересното е беше, че датчика на двигателя при студен мотор показваше 108 градуса а този на всмукателния колектор 70 градуса.
Коментар
-
kiriluz1 написа:S_BANKOV написа:Не е от мотора просто не и стига въздуха или смуче въздух. И обърква смесите. Не пипййте термодатчика. Ако е прекъснат или развален изобщо няма да запали. И датчака е един с два пина.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Два датчика едновременно да дадат фира е малко вероятно аз бих проверил буксите им, а също така и масите на колата. Понякога заради лоша маса се случват подобни неща. Иначе там където започнат с думите заминал е компютъра бягам, това се установява след отхвърляне на всички други възможности.
Коментар
-
Днес я карах при друг майстор закачихме на компютъра и каза, че всичко е ок не знаел от какво може и проблема си остана сега утре ще погледна масите, кабелите и буксите дали всичко е ок. Също така не знам тук ли е мястото но бях писал преди време във форума на ланчия но там колегите не са от най-активните постоянно ми се занулява дневния трип и не показва нищо докато не загрее колата или не поработи малко. Някой знае ли от какво може да е мислех си за акумулатора но той е чисто нов.
Коментар
-
Днес отново се занимавахме цял ден с колата, направихме така наречената адаптация със стъпковия мотор с компютър и проблема си остана същия, пробвахме със друг стъпков мотор, пробвахме със дръг датчкик за температура който е на главата и пак си гасне колата преди да достигне 90 гр. Когато е студена и я запаля държи около 1300 1500 оборота и след около 6 7 секунди ги сваля на 1100 след като почне да загрява и почват да падат на 900/500/1000 докато не загрее и забиви на 900 като часовник. Някой ако има идея от какво може да ги прави тези номера нека сподели.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар