Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте,пунтарата работи само на трети и четвърти ц

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги помагайте,пунтарата работи само на трети и четвърти ц

    Здравейте колеги,наскоро се сдобих с това чудо на автомобилостроенето наречено "пунто", действително колата е много добра,само на седемдесет хиляди,почти нова, купувам я от една бабка първи собственик но с "малък дефект"-прекъсва мотора.След проверка останових че първи и втори цилиндър не работят.Свещите дават изкра ,погледнах и белезите на ангренажа са добре и до там.Нямам повече идей.Само да допълна че колата е 1.2, 1999г.и се намирам в Пасау -Германия,а тук в сервиз ти режат главата до кръста,така че ще трябва сам да се справям.Моля колеги помагайте да го подкарам тоз звяр!
    Пасау,Германия

    #2
    кола

    Дюзите наред ли са. Това трябва да е от новото Пунто мк2
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Несъм гледал дюзи щото не зная как са ги сваля и проверя след това
      Пасау,Германия

      Коментар


        #4
        кола

        Като работи колата и пипнеш самата дюза тя тропа леко.Иначе трябва да вадиш цялата рейка или да чистиш самите дюзи
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          А дали може да ме светне някой как да разбера колко коня е колата и с колко винтила зада знам каде да търся по форумите
          Пасау,Германия

          Коментар


            #6
            А дали може да ме светне някой как да разбера колко коня е колата и с колко винтила зада знам каде да търся по форумите
            Пасау,Германия

            Коментар


              #7
              Така изглежда 1.2 16V 80psКакто го описваш, ако излезе че си с другия мотор (1.2 8V 60ps), там се случва да ’страда’ от проблеми с компютъра. Оплакванията са долу-горе същите. В началото на моменти е добре, после прекъсва, докато накрая като при теб изключи 1 или 2 цилиндъра за постоянно. В общия случай сменят компютъра с отключен(примерно от ebay), за да си нямат проблеми с ключа.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                кола

                А това е Пунто 1.2 8v 60 коня Ако е 60 к.с нов ECU решава проблема
                Прикачени файлове
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ако се окаже компа,ще мога ли сам да го сменя
                  Пасау,Германия

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Dко е изчистен слагаш само буксите и готово http://www.ebay.co.uk/bhp/fiat-punto-ecuИначе трябва комплект с чипа от ключа и BSI кутията с бушоните+ ECUhttp://www.ebay.co.uk/itm/104081-Fiat-Punto-MK2-1-2-8v-ecu-IAW-59F-M3-HW303-1812-OMZ-key-/262142876854
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Кажи на баба да ти даде и талона там пише каква ти е колата, за благодарност може да и върнеш бастуна дето го е забравила в багажника. Сега сериозно извади дюзите и провери как разпръскват. Може да измериш и дали изобщо идва захранване на тях. Провери си масите на колата.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Ако е ЕКУ не прекъсва ли едната бубина, 2и3 или 1и4 цилиндър, а можеби греша.

                        Коментар


                          #13
                          не е еку-то,по-скоро дюзи

                          Коментар


                            #14
                            Така колеги,до сега се занимавахме с колата ,дойде и един приятел с апарат за измерване на компресия и установихме че 1 и 2 цилиндър компресията между е 1-2 атмосфери.Нормално ли е това?И ако е така какво следва.Иска да отватяме главата със съмнение за изгорял клапан или изгоряла гарнитура между 1 и 2цилиндър. Незнам какво да правя !
                            Пасау,Германия

                            Коментар


                              #15
                              Двигателя е 1.2 ,16 клапана и при тази компресия бутайте главата, там е заровено кучето.
                              EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
                              EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
                              FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

                              Коментар

                              Working...
                              X