Да,моторът със сигурност е атмосферен,за добро или лошо...Относно въздушното съпротивление- колата е с визия на градски ван,височка е,няма оптекаема форма,явно съпротивлението е голямо. Започвам да свиквам с мисълта,че ще трябва да заделям повече парички за гориво,но искрено се надявам все пак разходът да се нормализира.След една седмица каране ми се струва,че наистина има някакъв адаптивен период. Все пак ще пиша как се развиват нещата.Ще обясня защо.Когато аз имам проблем и чукна в нета много ми помага информацията,която намирам.За Фиат 500L за съжаление е малко.Не че съм наясно в момента относно двустепенния педал на газта,за който прочетох,че италианците вече го прилагат и при мех. скоростна кутия,включително при 500L.Действително педалът има дълбок ход,но още не съм сигурна дали по-надолу ускорява.Трябва ми време.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат 500L слаб демараж
Collapse
X
-
http://www.fiatforum.com/500l/Тук са малко собствениците. Черпи инфо от там.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
bigri написа:Да,моторът със сигурност е атмосферен,за добро или лошо...Относно въздушното съпротивление- колата е с визия на градски ван,височка е,няма оптекаема форма,явно съпротивлението е голямо. Започвам да свиквам с мисълта,че ще трябва да заделям повече парички за гориво,но искрено се надявам все пак разходът да се нормализира.След една седмица каране ми се струва,че наистина има някакъв адаптивен период. Все пак ще пиша как се развиват нещата.Ще обясня защо.Когато аз имам проблем и чукна в нета много ми помага информацията,която намирам.За Фиат 500L за съжаление е малко.Не че съм наясно в момента относно двустепенния педал на газта,за който прочетох,че италианците вече го прилагат и при мех. скоростна кутия,включително при 500L.Действително педалът има дълбок ход,но още не съм сигурна дали по-надолу ускорява.Трябва ми време.1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
pavyan написа:bigri написа:Да,моторът със сигурност е атмосферен,за добро или лошо...Относно въздушното съпротивление- колата е с визия на градски ван,височка е,няма оптекаема форма,явно съпротивлението е голямо. Започвам да свиквам с мисълта,че ще трябва да заделям повече парички за гориво,но искрено се надявам все пак разходът да се нормализира.След една седмица каране ми се струва,че наистина има някакъв адаптивен период. Все пак ще пиша как се развиват нещата.Ще обясня защо.Когато аз имам проблем и чукна в нета много ми помага информацията,която намирам.За Фиат 500L за съжаление е малко.Не че съм наясно в момента относно двустепенния педал на газта,за който прочетох,че италианците вече го прилагат и при мех. скоростна кутия,включително при 500L.Действително педалът има дълбок ход,но още не съм сигурна дали по-надолу ускорява.Трябва ми време.
Коментар
-
Ще ти трябва време за да свикнеш с колата. Аз също съм на мнение,че този двигател идва леко слаб за това купе. Аз имах Citroen C4 Picasso, по-късия вариант - 1.6 Vti 120 к.с. - Еми и аз така, очаквах повече, но определено беше много тромава, веднъж като набере няма проблем. Но аз извън града карах само на темпомат и може би това до някаква степен помагаше.И в един момент свикнах и не ми правеше впечатление.Според мен не очаквай от този двигател на Fiat-a да ускорява като кола под 1000кг. Като свикнеш да я караш и най-вече да знаеш какво може да очакваш от автомобила, ще забравиш за тези неща.Иначе визията и вътрешния комфорт на Fiat 500L са страхотни Да си я караш безаварийно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар