Здравейте колеги! От около седмица съм собственик на Fiat Brava 1.6 103hp 16V. 96г. И проблемите ми тепърва започнаха.. днес сутринта колата не искаше да запали както и да е, диагностицирах проблека оказа се бензинова помпа.След смяна на помпата колата запали безпроблемно, на обяд се пребирам до вкъщи и точно след 40 мин. престой слизам паля и се чува страшно чукане в двигателния отсег,но не клапани а нещо друго колата поработи няколко секунди, след това изгасна и повече не запали.В маслото стружки няма чисто е, ангренажният ремък е здрав... нямам никаква идея какво може да е! Помагайте! търсих аз всички форуми но точно същият проблем не откривам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Страшно силно тракане в двогателя!
Collapse
X
-
Оказа се, че ангренажа е захапал пърче пластмаса от капа... Неизвестно по каква причина, и в резултат на което 8 набити клапана, бяха лизнати само. А сега след ремонта колата гасне в ниските обороти, зацепването е правено с пети, новите клапани аз си ги пасвах дали е възможно от там да е проблема с гасненето? И на газ и на бензин го има, но само като позагрее колата към 32-33 градуса, на студен двигател няма проблеми. Съмнявам се проблема да е в МПХ, темп. датчик или нещо друго защото проблема го нямаше преди отварянето на ДВГ. Всички маркучи са си на мястото...
Коментар
-
Бях тръгнал да пиша за адаптация, ама видях, че е от старите, с металните колектори. Виж дали всички кабели са си наместата по дросела :/"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар