Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.4 12в проблем с загряването.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1.4 12в проблем с загряването.

    Здравейте, направих си регистрацията само заради тия фиатии.... :D значи моят проблем е колата варви пали сичко е 6 точки сменях на радиатора датчика термостат обезваздуших системата хубаво но стрелката ми минава три делния след 90 градуса и се пуска перката и си мисля че направо се пуска на втора степен защтото неска пуснах климатик и се варти по бавно дефакто на парва защто не се пуска на 93-95 ами чак на 100 от какво може да е това направо на втора степен ли трагва датчика на термостата ми показва грешно ли на таблото немога и аз да разбера вече от какво е от един месец си бич главата в стената реустата на перката го пробвах с пробна лампичка свети значи не е прекаснат ако на някой се е случвало такова нещо да помогне на други коли спира на 90 и не марда от там незнам и аз вече... колата е фиат браво 1.4 12в 83 коня газ бензин с климатик

    #2
    Re: фиат браво 1.4 12в проблем с загряването.

    Тодор92 написа:
    Здравейте, направих си регистрацията само заради тия фиатии.... :D значи моят проблем е колата варви пали сичко е 6 точки сменях на радиатора датчика термостат обезваздуших системата хубаво но стрелката ми минава три делния след 90 градуса и се пуска перката и си мисля че направо се пуска на втора степен защтото неска пуснах климатик и се варти по бавно дефакто на парва защто не се пуска на 93-95 ами чак на 100 от какво може да е това направо на втора степен ли трагва датчика на термостата ми показва грешно ли на таблото немога и аз да разбера вече от какво е от един месец си бич главата в стената реустата на перката го пробвах с пробна лампичка свети значи не е прекаснат ако на някой се е случвало такова нещо да помогне на други коли спира на 90 и не марда от там незнам и аз вече... колата е фиат браво 1.4 12в 83 коня газ бензин с климатик
    И моето пунто така правеше после почна да надува яко и гарнитурата замина сега е на ремонт
    FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95

    Коментар


      #3
      Първо я обезвъздуши отново, после провери реостата на перката, и след това си провери термодатчика. Изпарителя къде е качен, над нивото на разширителното казанче ли е?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Ti kak obezvazdushavash ot krancheto na markucha na parnoto li ima li drug nachin izparitelq e po nadolo ot razshiritelq termo datchika koi e na termostata liПисането на КИРИЛИЦА е задължително!Колега, моля, прочети правилата на Форума.Модераторски екип fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Трябва да има и още една пробка, след радиатора, развии леко и термодатчика може да е събрал въздух отдолу.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Термо датчика на радиатора ли е и като загре да го развия малко да пусне въздуха ако има

            Коментар


              #7
              На разширителя трябва ли да е затворена капачката при онезвъздушаване

              Коментар


                #8
                Тодор92 написа:
                На разширителя трябва ли да е затворена капачката при обезвъздушаване
                Задължително.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Ами трябва ли да е загряла или може като не е извиняваите за тапиъе вапроси ама не съм наясно

                  Коментар


                    #10
                    Виж тука как се обезвъздушава: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4329Общо взето има 3 пробки, като загрее колата внимателно с парцал и отвертка развиваш, не трябва да излизат балончета.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      Виж тука как се обезвъздушава: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4329Общо взето има 3 пробки, като загрее колата внимателно с парцал и отвертка развиваш, не трябва да излизат балончета.
                      И гледай да не се залееш с врял антфриз че много боли, а пробките се чупят много лесно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Дано да е тва проблемс че ми писна вече

                        Коментар


                          #13
                          Извинявай, но дано не си толкова неграмотен, колкото показваш с писането си, че нямам думи просто.

                          Коментар


                            #14
                            Пиша от телефона и натискам други букви проблем ли има нещо

                            Коментар


                              #15
                              Къде ти се намира изпарителя, м/у акумулатора и делкото ли ? Погледни го отпред да не ти е ’’най-висока точка’’ там. Ако да, обезвъзушаваш от входящия към изпарителя, от радиатора няма стане.
                              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                              Коментар

                              Working...
                              X