Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило бензин 1.6 - Трудно пали и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дросела не е нужно да се сваля, аз използвах спрей за чистене на карбуратори, основата му е ацетон или корселин ама разтваря яко гадорията. Махаш маркуча (на снимката със зелена черта ) и пръскаш и с едно парцалче бършеш и пак пръскаш докато не започнеш да вадиш парцалчето чисто.Леко натискаш клапата отгоре и тя отваря, хубаво изчисти допирните точки по корпуса. Това е на кратко П.пТова с корковата тапа става да се запуши, аз още така си карам П.п.пТова не е моя двигател !
    Прикачени файлове
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #17
      Купих си кабел, обаче виждам че с безплатната версия на Multiecuscan не може да се Reset/Programming functions NoТова означава ли,че трябва да си я купувам и нея ?А с Fiatecuscan не мога да оправя сервизния режим - дава грешка че няма връзка с компютъра.Дали изобщо този кабел става за тази работа или трябва и друг ?

      Коментар


        #18
        Опитах няколко пъти да адаптирам дросела софтуерно. Направих го точно както е написано. Резетвам, паля, вдигам оборотите до 4500 , три пъти и нищо. Продължава да пищи компа и да изписва Engine Fault.Ако някой го е правил и е успял да даде съвет. Купих си Multiecuscan, за да съм спокоен че е регистрирана. Въпреки това, кабелът ми ELM 327 не може да се върже със нищо друго освен с Engine финкциите. На всички останали изкарва съобщение : Check cable & connection.Вероятно кабела е дърво!Може ли някой да помогне с нещо ?

        Коментар


          #19
          ELM-ма ти не работи по CAN има други теми как се оправя, за адаптацията може да се наложи да форсираш повече от 3 пъти, аз като я правя форсорам докато не спре да пищи, един път 5 друг 6 и така. След това в живите данни имаш отметка на адаптация на дросел, там като я сложиш трабва да ти пише завършен! От менюто за адаптации правиш и двете, едната ти е за дросела а другата конфогурация на автомобила там форсорането е до 5500 6000 пак така докато не спре да пищи чека.
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #20
            Пищенето го оправих и изчезна символа на ECU-то. Обаче отметки не съм слагал никъде, понеже не намерих инфо как точно се прави и го малко на примависта стана.Може ли да ми покажеш къде точно е тази отметка ? Какво пише и как се записва.Да не е това : Phonic wheel learn status = in progress ( това показва като закача в релано време) - така ли трябва да е или да пише OK ?Грешката,която вади вече 3-4 пъти е тази ; P0460 - Fuel level sensorТова в резервоара ли е или не е ли бензиновата попма ? Може ли да е свързано с по-трудното палене сутрин ?

            Коментар

            Working...
            X