Здравейте колеги,от както се позастуди, колата започна да гасне сутрин 10 секунди след като я запаля. Като я запаля втори път няма проблем. Колата е внос, но аз съм я купил от човек тук. Компютърът е правел обичайните проблеми, запоени са пинове, аз го преместих след като я купих,тъй като независимо от ремонта, продължи да дава същите грешки. Откакто е преместен проблеми нямам! Свещите са нови по каталог за Фиат (NGK) , карам със 100 октана бензин. Друго, което ми направи впечатление е, че колата не пали веднага при завъртане, а малко по-трудно. Даже бих казал, трудно съдейки по предишните ми автомобили. Акумулаторът също е нов. Има сменени бобини на 1 и 3 цилиндър, както и почистени дюзи пак същите (според предишния собственик, а и с майстора, който го е правил, тъй като се оказа,че го познавам). Сега дали това е така или не, незнам...Затова се чудя какво може да предизвиква това гаснене и трудното палене.Все пак все още е топло като за ноември, а какво ще бъде зимата незнам. Мисля да почистя дросела тези дни, но ако някой от вас е имал подобен проблем нека да сподели. Не мисля да посещавам майстори, за проба-грешка ! Вече имам опит с предишните си автомобили !Мап сензора не ми е ясно какво точно прави, но всякакви предложения от личен опит ще са ми полезни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило бензин 1.6 - Трудно пали и гасне
Collapse
X
-
Няма да е зле да се почисти дросела. Може и моторчето за празен ход да не работи коректно. Друга възможна причина е заводския имобилайзер. Може и температурен датчик да е. Хубаво е да се прочете и ЕКУ-то. Тези неща, които изброих обаче, ЕКУ едва ли ще ги е записал като грешка.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да, тази сутрин например като запалих и подавах газ, няколко пъти, не изгасна. Не съм сменял въздушния филтър, сега се сетих, но едва ли от него може да гасне.Бих искал да си купя кабел за диагностика, защото освен всичко след като запаля и минава ckeck-а, ми изписва Service Due. Четох, че това се настройва с кабел, не е както при повечето марки да става със зануляване от таблото. Маслото като е сменяно е възможно да не е изчистено, а може и нещо друго да е. Като рових из менюто, забелязах че километрите които трябва да показва до смяна на масло с на 0км и не може да се променя.Ако някой може да ми каже от къде да си купя кабел за диагностика, и с какъв софтуер се чете, ще съм благодарен.
Коментар
-
victor4o написа:Да, тази сутрин например като запалих и подавах газ, няколко пъти, не изгасна.victor4o написа:Не съм сменял въздушния филтър, сега се сетих, но едва ли от него може да гасне.Бих искал да си купя кабел за диагностика, защото освен всичко след като запаля и минава ckeck-а, ми изписва Service Due. Четох, че това се настройва с кабел, не е както при повечето марки да става със зануляване от таблото. Маслото като е сменяно е възможно да не е изчистено, а може и нещо друго да е. Като рових из менюто, забелязах че километрите които трябва да показва до смяна на масло с на 0км и не може да се променя.Ако някой може да ми каже от къде да си купя кабел за диагностика, и с какъв софтуер се чете, ще съм благодарен.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
А аз бих казал така 1-во чистене на дросела 2-ро разкарай картерната вентилация (пусни маркуча в атмосферата ) 3-то ресетване на ЕКУ-то с мултиекускана и нова адаптация. П.п Допълнение за проблем с дросела Картерната вентилация вкарва към дросела страшна мърсотия (направо катран) която се отлага по стените и по клапата , и сега като е студено времето направо става лепило, ако си запознат знаеш че дросела е електрически и това така наречено лепило в началото му пречи да работи коректно.При което в цилиндрите влиза повече гориво от колкото въздух и колата гасне , или първо притриса малко и след това гасне. С подаването на газ ти отваряш дросела (отлепваш) и затова не гасне колата. Оффф баси дългото ама дано си разбрал. Тоя Х.. и аз съм го ялКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Дросела е първото нещо дето спира въздуха от дебелия гумен маркуч идващ от въздушния филтър, разкачи маркуча и ще видиш дросел натюр. Картерната вентилация е един дебел маркуч дето идва от двигателя и влиза в гумената тръба преди дросела. Запушва се с тапа от мерло 2011год. зряло на южния склон на стара планина. Сашко да даде снимка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар