Предварително се извинявам ако съм дублирал темата, но не открих тема, която да ми даде отговорите на няколко въпроса: 1. Нормално ли е да има луфт в щпонките на зъбните колела на разпределителните валове и ако е така, с каква цел е? 2. Не разбрах начина на обтягане на ремъка(как действа механизма на ролката)... 3. Белега на КВ на пластмасовия капак ли се намира(Според Autodata да, но според колеги не е)?това са нещата, които са ми неясни. Иначе ситуацията е следната: Купих колата със сцепен радиатор. След смяната забелязах, че не мога да го обезвъздуша, и след цял ден лутане се досетих, че вкарва компресия в охладителната течност(така се и оказа). Преди да сваля ремъка си направих собствени белези, но сега като сглобявам двигателя се оказва, че дори и по моите белези клапаните и буталата се допират и заковава... Очаквам тези дни да взема под наем лапи за зацепване и да успея най-накрая. Ще се радвам за приятелски съвети и коментари

Коментар