Колеги от известно време сутрин има следното нещо:*сутрин пали чакмак, почти от 1/4 оборот, вдига обротите за 10-тина секунди след което отведнъж падат ... аха да изгаснат и пак се вдигнат на около 1500об и колата се застопорява поне видими, но като се опитам да дам газ колата не може да се изфорсира или натискам педала , чуди се и се изрезе отведтъж. Колата е с ГИ от 10 000кмнови свещи , филтри и т.н. Като покарам малко и мине на газ няма проблем, топла също!/нито бензин нито газ/ Друго което ме притеснява известна загуба антифриз...имам известно съмниние за един от щуцерите на изпарителя по ръба има следи от антифриз/сълзене/ и под него минава тръба от климатроника и и цялата в антифриз. Но имам лош спомен от пунтото, имах същите симптоми сутрин и прецакваше свеща на 1-ви цилиндър, оказа се гарнитура на глава... Дано не съм прав за това!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.6 MW лоша работа на мотора сутрин
Collapse
X
-
Stilo 1.6 MW лоша работа на мотора сутрин
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Забравих да кажа всяка сутрин го прави по часовник, повтаряемо до секунда Дюзи!?!? Не съм имал ГИ досега но нали той ушким не прецаква дюзите като обикновено АГУPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
bmahob написа:Забравих да кажа всяка сутрин го прави по часовник, повтаряемо до секунда Дюзи!?!? Не съм имал ГИ досега но нали той ушким не прецаква дюзите като обикновено АГУКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не знам как е свързана ГИ Иначе бензина не е много застоял, нали все пак пали на бенз. и като свърши газта покарвам по малко на бензинPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
emzo написа:MES и ресет на адаптацията.После карай 1 ден на бензин.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
в интерес нa истинaтa, в нaчaлото нaстройкaтa беше 1:1, нонa мен не ми хaресвaше кaк върви нa гaз и нa двa пъти дигaхме нa гaз докaто ме стигнaхме коеф ,1.4, от тогaвa държи по aтaбилни овороти кaто пуснa нa инерция от фолямa скорост, и не ми е дaвaлa грешкaтa misfire detection във високи обороти, говоеим при скорост 140км нaгореPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ако времената не са еднакви разлика няма да усетиш във вървежа, просто сутрин на студено палене на бензин пада якото клатене и при потегляне има много придърпване докато не обърне на газ, след това няма драма, поне при мен беше така, след коректна настройка всичко е ок и на бензин, но незнам при 1,6 дали нещата са аналогични като при HITACHI 1.8punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар