Аз съм за основни лагери (колкото и да е тежка диагнозата), но дано се окажат биелни и да не е задрал вала. А колегата с лекото почукване не се занимавай с глупости, карай си колата и това е а друг двигател след основен ремонт да седи накъде в кюшето си е грехота, пък и 50 000 км щом не е мръднал значи ремонта е сполучлив.
Значи ако е това дето викате, моето мнение е, че гарнитурата е заминала на главата, наскоро имаше едно загряване естествено мисля, че не беше нали много над нормалното, но знам ли, не знам кога е бил ремонтиран този двигател и да й е дошло време. От там да меши масло и антифриз и от там от кофти масло да е задрало? Вие какво мислите? Не мисля, че маслото 5w40 може да е проблема и че съм я бил настъпвал логиката на брата
Има разлика, може да си уцелил фалшификат. В Италия сипвах само Кастрол Магнатек 10в-40 и колата работеше много добре, няма чукане потропване нищо, дойдох в България и взех пак същото с холограмен стикер даже и още със слагането мотора промени звука си. Отвори мотора да видим за ккаво става на въпрос че нали ти казах и мен ме чакатакава интервенция. П.С. След ремонта се чудя дали да мина на пълна синтетика и аз, защото мисля че в момента колата е с 10в-40
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Има разлика, може да си уцелил фалшификат. В Италия сипвах само Кастрол Магнатек 10в-40 и колата работеше много добре, няма чукане потропване нищо, дойдох в България и взех пак същото с холограмен стикер даже и още със слагането мотора промени звука си. Отвори мотора да видим за ккаво става на въпрос че нали ти казах и мен ме чакатакава интервенция. П.С. След ремонта се чудя дали да мина на пълна синтетика и аз, защото мисля че в момента колата е с 10в-40
Абе уж от едно място май са вземани, даже цената е написана от един човек, сменяно е на 5-6000км, но дето викаш знаеш ли какво е сипвано в тези бутилки... То в такъв случай всичко на късмет хах
Дали някой майстор ще ми позволи да му се кача на главата , защото преди не разбирах, обаче сега след като съм си изпатил и имам малко опит. Искам да мога да му гледам работата... Та и се замислям дали да не тествам върху стария двигател и да си поиграя аз, вярно ще ми отнеме месец ама :D...
Младежо, това дето ти казах провери ли го? Дай да ги видим тия свещи и измерете компресията на тая кола че работата прилича повече на клапан отколкото на лагери, ама знам ли?
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Младежо, това дето ти казах провери ли го? Дай да ги видим тия свещи и измерете компресията на тая кола че работата прилича повече на клапан отколкото на лагери, ама знам ли?
Младежо още съм у Руси и чак събота ще успя да погледна, тогава успях само диагностиката и както ти казах нищо...
Здравейте, е проблема не беше сериозен, оказа се от свещите. Няма проблеми по лагерите.Ето и снимки:https://www.dropbox.com/sh/jbramfaqy...rRa?dl=0Две от свещите бяха разхлабени, не знам, аз ли не съм ги затегнал хубаво или някак са се разхалбили... Има и масло по тях не знам защо.На снимка4, се вижда една свещ със синкав цвят и "готинка" резба... естествено това се оказа проблем. Другите 2 свещи ги виждате, по едната пак масло и другата някаква - не знам как да го нарека...Това на снимка11 е от 3 цилиндър, където се е прецакала резбата, не знам какво е стружки ли са това какво са... Снимал съм и всеки цилиндър като на снимка14 е този 3тияСега се чудя как да поправя резбата, без да свалям главата, идеи? И проблем ли ще е ако я пренарежа и попадне някоя стружда в цилиндъра? Мисля си за нещо такова http://www.toolsinstock.com/admin/images/44073etc.jpg
Коментар