Тъй като има ограничение в символите в заглавието, написах само това, като "водещ елемент".От вчера ми свети индикацията за проблем в инжекторната система.На газ работи нормално, на бензин обаче работи на 3 цилиндъра. (обикновена газова)Тъй като ми се наложи да свалям два пъти компютъра от буксата (че трябваше да оправям стойката за акумулатора) има ли вариант от това сваляне нещо да се е насмело, или най-вероятно е заминала някоя дюза. Откарах я на диагностика, казаха ми че трябвало да свалят рейката за да проверят дюзите, с компютър не могло и се отказах от тази процедура. Някакви мнения?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
marea - свети индикацията за проблем в инжекторната система
Collapse
X
-
Това е Check Engine а.к.а Чека , а не проблем в инжекциона, въпреки че е възможно да светне от проблем в инжекциона. Но това е "лампата" за проблем и е обща за много проблеми. Ти си 98г. защо да не могат да те закачат на диагностика ? Щом свети значи е записала грешка.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
-
cs_aleksandar написа:Това е Check Engine а.к.а Чека , а не проблем в инжекциона, въпреки че е възможно да светне от проблем в инжекциона. Но това е "лампата" за проблем и е обща за много проблеми. Ти си 98г. защо да не могат да те закачат на диагностика ? Щом свети значи е записала грешка.BMW 318is COUPE 140hp
FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW
Коментар
-
valeri_86_ написа:cs_aleksandar написа:Това е Check Engine а.к.а Чека , а не проблем в инжекциона, въпреки че е възможно да светне от проблем в инжекциона. Но това е "лампата" за проблем и е обща за много проблеми. Ти си 98г. защо да не могат да те закачат на диагностика ? Щом свети значи е записала грешка.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Баш си е проблем с инжекциона.Щом си откачал компа,откачи го пак и огледай хубаво буксата.98 трябва да е с метални колектори и комп 1аф,тоя комп си забравя грешките при откачане на аб за 5-6минути.Може да е дюза,проверяват се лесно с мултицет.Диагностиката става по К и Л линия с виза и дрFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Punto_II_HGT написа:valeri_86_ написа:cs_aleksandar написа:Това е Check Engine а.к.а Чека , а не проблем в инжекциона, въпреки че е възможно да светне от проблем в инжекциона. Но това е "лампата" за проблем и е обща за много проблеми. Ти си 98г. защо да не могат да те закачат на диагностика ? Щом свети значи е записала грешка.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Сигурно си прекъснал сигнала на една от дюзите. Трябва да се провери с мултицет и да видиш кой от 4-те проводника няма верига към дюзата. Те са със общ +12V от едната страна на намотката и компютъра им подава маса на всяка една, от другата страна на намотката, за да отваря.п.с. дюзите се свалят за проверка ако имат механичен проблем, който компютъра всъщност не може да отчете.
Коментар
-
Така и не разбрах от къде беше проблемът, но го реших...Проверих за всеки случай кабелите, свещите, бобината - всичко си беше ок. Разкачих отново акумулатора за 10 минути - нищо.След това махнах компютъра, презакачих го отново и тоталният отказ - въртях на стартер до откат, въобще не запали нито на бензин, нито на газ.След това същата процедура - откачих компютъра, преди това акумулатора, поставих буксата, след 10 минути и акумулатора и отпуши.Проблемът беше в трети цилиндър, само при него, като откачех кабела нямаше промяна в звука от двигателя, най-вероятно разпръсквача въобще не е подавал гориво.Тъкмо я бях подкарал към вторични суровини мареата, взе че и този път се измъкна :D
Коментар
-
Ma®tin написа:най-вероятно разпръсквача въобще не е подавал гориво.kluchar написа:Забелязал съм че като е нарочиш колата за вторични и тя вземе та се оправиСлучвало ми се е с Пунтото.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар